Door een klein foutje enkele weken geleden(380v ipv 220v) ben ik genoodzaakt een volledig nieuwe set speakers te kopen (ter vervanging van 2x db tech. sub 18D en 2x JBL prx612m).
Heeft iemand goeie ervaring met bepaalde merken en modellen?
Persoonlijk heb ik altijd al een zwak gehad voor JBL. Vandaar dat op het moment mijn eerste keuze ook uit gaat naar de nieuwe PRX715 samen met de PRX718XLS.
Die jbls klinken heel zuiver en gaan ontzettend hard maar persoonlijk vind ik dat de tonen iets te hoog zijn voor een fullrange speaker, vandaar dat ik toch misschien eens moet gaan kijken naar een ander merk.
Alle suggesties met een budget dat niet over de €6000 euro gaat zijn welkom.
De speakers gaan enkel voor privé gebruik dienen, dus geen verhuur of grote feestjes.
Het moeten ook actieve speakers zijn.
Alvast bedankt.
Mvg
Sander
Heeft iemand goeie ervaring met bepaalde merken en modellen?
Persoonlijk heb ik altijd al een zwak gehad voor JBL. Vandaar dat op het moment mijn eerste keuze ook uit gaat naar de nieuwe PRX715 samen met de PRX718XLS.
Die jbls klinken heel zuiver en gaan ontzettend hard maar persoonlijk vind ik dat de tonen iets te hoog zijn voor een fullrange speaker, vandaar dat ik toch misschien eens moet gaan kijken naar een ander merk.
Alle suggesties met een budget dat niet over de €6000 euro gaat zijn welkom.
De speakers gaan enkel voor privé gebruik dienen, dus geen verhuur of grote feestjes.
Het moeten ook actieve speakers zijn.
Alvast bedankt.
Mvg
Sander
Comment