Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beatmix Reloop gebruiken met speakers en koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beatmix Reloop gebruiken met speakers en koptelefoon

Beste forumleden,

Ben sinds vandaag in bezit van een Reloop Beatmix draaitafel.
    Heb de bijbehorende software geïnstalleerd bestaande uit: Virtual Dj en AISO driver.

Ik zou nu graag me koptelefoon en me speakers tegelijk willen gebruiken.
    De koptelefoon kan ik aan de voorkant erin doen, maar de speakers wil ik via de computer doen.
    Want er kan geen Aux in de Reloop Beatmix ( Alleen aan de voorkant(Headphones line) maar dan kan ik de koptelefoon niet meer gebruiken)

Is het mogelijk dat de Beatmix de speakers van de computer/laptop pakt , zodat ik koptelefoon kan gebruiken ? Zo ja welke instellingen zijn daar voor nodig?
    Ik beschik ook over Traktor 2 met goede mapping alleen daar heb ik hetzelfde probleem.

Kan iemand me hier bij helpen ?

Bij voorbaat dank,

Bart de Wilde

Je kunt toch in Virtual DJ de output veranderen? Dan selecteer je in plaats van de Reloop ASIO je computer-output.

Comment

Ja dat wou ik doen maar hij springt automatisch terug op AISO Reloop

Comment

Iemand nog ideeën ? Ik draai nu met Traktor 2 hij pakt nu ook het geluid via me pc maar koptelefoon krijg ik nog niet werkend... Iemand suggestie's ?

Comment

Ik lees nog even terug in de beginpost, maar als je je speakers nou aansluit op de RCA-uitgangen van je Beatmix en je hoofdtelefoon er aan de voorkant in stopt, dan is het toch ook opgelost?

Kan je zo oplossen met deze verloopkabel.

Comment

Working...
          X