Announcement

Collapse
No announcement yet.

flexsys f12 vs rcf 715 mk2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• flexsys f12 vs rcf 715 mk2

Ik heb momenteel de flexsys f12 boven een dva s09

En nu twijfel ik om de flexsys te vervangen voor de rcf 715 zodat ik fullrange meer laag heb. Meestal gebruik ik het setje compleet met sub maar gezien de prijs is het best interesant. En soms moet ik mn flexsys toppen flink gas laten geven om de sub maar een beetje bij te houden.

Zou het veel schelen? Of is de combinatie van de 15 inch van de rcf en de 15 inch subwoofer niet goed?

Het nadeel van de flexsys f12 is dat deze eigenlijk niet gemaakt is om boven een s09 te zetten. De s09 komt namelijk ook uit een hogere serie dan de flexsys f12. Hierdoor gaan ze dus een stukje harder dan de toppen. Dit hoeft geen probleem te zijn gewoon de subs wat terug draaien.

Als ik dan hoor dat je de flexsys f12 wil vervangen voor de rcf 715 dan denk ik dat je van het ene probleem naar het volgende gaat. Je gaat dan weer een combi maken die wel mogelijk is maar zeer zeker niet ideaal. Als je dan toch wat meer power wil. Neem een dvx d12. Ideaal voor zowel boven een sub als fullrange bestaat niet echt helemaal. Het is dus altijd een keuze maken.

Comment

Ik denk dat je idd gelijk hebt.

Ik ga even verder kijken. Mischien dat het wel een leuk extra setje is voor het verhuren.

Comment

Working...
      X