Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gelijksoortige mixer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gelijksoortige mixer?

Heei beste mensen op het forum van Bax,
    Ik heb een tijdje lopen zoeken op het web en was erg geïnteresseerd in een digitale mixer.
    Een hele mooie mixers leek mij de Presonus StudioLive serie.
    Ik heb gezocht op het web, en hieruit bleek dat deze mixers alles kunnen opslaan en terugroepen behalve de faders zelf.
    Deze worden door middel met de Faders 'Locate' knop aangegeven op de led-display.

Ik ben opzoek naar een digitale mixer, gelijksoortig aan de Presonus StudioLive serie,
    maar waarmee de faders automatisch verschuiven wanneer een scene is teruggeroepen.
    Heeft iemand een idee, of weet iemand een digitale mixer die aan deze eisen kan voldoen?

M.v.g.,
    Thomas

Je kan kijken naar een
    soundcraft si serie
    Allen & Heath GLD80

Zijn als je wat meer degelijkheid zoekt toch wel denk ik de eerste 2 die zullen komen bovendrijven.

Comment

In het iets gunstiger geprijsde segment zijn er ook nog opties, maar dat is afhankelijk van je wensen/eisen.

Een Allen&Heath QU-16 of Phonic IS16 zou dan ook nog in het straatje kunnen vallen wellicht.

Comment

Eigenlijk kan iedere digitale mixer dit (behalve de presonus )

Comment

Mooiste oplossing in het budgetsegment: De A&H GLD80. Prachtig ding, maar je moet wel een beetje overweg kunnen met digitale mixers.
          Alternatieven zijn de Soundcraft Si Compact (maar erg beperkt qua features en instelmogelijkheden) en natuurlijk de Behringer X32.

Zelf kon ik de GLD80 niet betalen en ben voor de X32 gegaan. Daar heb ik geen spijt van, geweldige mixer.

Comment

Working...
          X