Announcement

Collapse
No announcement yet.

Draadloze koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draadloze koptelefoon

Hoi allemaal,

Ik ben de eigenaar van een sennheiser RS 160 koptelefoon, welke mij prima bevalt, echter begint hij kuren te vertonen.

Daarom was ik benieuwd of iemand mij een nieuwe draadloze koptelefoon kan aanraden. Mijn eisen zijn:

- Draadloos (met eventuele toevoeging van bedrade optie)
    - Over-ear
    - Makkelijk mobiel te gebruiken in bijvoorbeeld het openbaar vervoer (dus geen grote bijkomstigheden)
    - Relatief lange batterij duur

Ik ben zo al tegen de bluedio R en bluedio R+ koptelefoon gelopen echter werken deze met behulp van bluetooth en ik weet niet zeker of dit de gewenste geluidskwaliteit kan bieden (de RS 160 gebruikt Kleer)

Heeft iemand een aanbeveling of tips? ik hoor het graag.

Alvast bedankt,

Steen

Hoe had je een hoofdtelefoon als de Senheiser RS 160 zo:
    Makkelijk mobiel te gebruiken in bijvoorbeeld het openbaar vervoer (dus geen grote bijkomstigheden)
    voorgesteld?
    Hoe zie je het voeden van de transmitter voor je?
    Bluetooth lijkt me de enigste optie dan.
    Tja dan is de vraag wat is je budget?

Comment

De transmitter van de sennheiser was niet bijzonder groot van formaat en redelijk goed mee te nemen.
      Qua prijs zat ik te denken aan maximaal € 150,- maar mocht dit hoger uit vallen is dat geen issue ;)
      Verder vraag ik me dus af of bluetooth een goede kwaliteit kan bieden aangezien ik veel tegenstrijdige dingen gelezen heb.

Ze hoeven niet per se bij bax-shop te koop te zijn trouwens

Comment

Originally posted by steen View Post
        Ze hoeven niet per se bij bax-shop te koop te zijn trouwens
        Dan moet je je vraag ergens anders vragen. ;)

De mods zullen niet blij zijn met ander links.....

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Dan moet je je vraag ergens anders vragen. ;)

De mods zullen niet blij zijn met ander links.....
          kan ik inkomen, maar hoe zit met de kwaliteit van de geluidsoverdracht via bluetooth?

Comment

BT geluidsoverdracht zal altijd minder (hoeveel is afhankelijk van prijs) zijn dan bedraad.
            Maar met mp3's beluisteren in een bus zal je het verschil waarschijnlijk niet horen.

Comment

Working...
            X