Announcement

Collapse
No announcement yet.

table tops met mixer of all in one systeem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• table tops met mixer of all in one systeem

Ik heb nu al een tijdje een hercules dj control instinct met behringer m16 monitor speakers, en dat mixer gaat er goed, laats heb ik ook de nano kontrol 2, nano key 2, en de nano pad 2, daaraan toegevoegd, om ook echt mijn eigen muziek te gaan maken/produceren, thuis dan wel te verstaan he, ik heb nu zoveel zelf gemaakte muziek, en andere mp3's dat ik ook een setje cd tabletops met mixer, of misschien wel een all in one systeem, wil gaan aanschaffen, wat adviseren jullie mij, eerst lang gaan oefenen met simpele tabletops zoals deze Numark NDX400 table top CD speler 2x met deze mixer Numark M4 10 inch DJ mixer, of toch een stapje beter met deze Numark NDX900 DJ controller en MP3/CD/USB speler, en dan deze mixer Numark M6 4-kanaals USB DJ mixer, of anders een all in one system zoals deze Pioneer XDJ-R1 all-in-one draadloos DJ systeem, ik wil graag goeie adviezen van jullie.

Djhans1977

Volgens mij heb je hier al een topic over. Ik ga hier dus ook niet langer me tijd aan verdoen als er toch steeds maar weer het zelfde gevragen word en er alleen maar topics bij gaan komen als ze je niet vertellen wat jij wil horen.

Succes met mixen en het samenstellen van een mooie set.

Comment

Ik wil alleen maar informatie wat ik het beste kan doen

Comment

Dat moet je dan dus vragen in je oude topic, en niet een nieuwe aanmaken.

Comment

gesloten topic

Originally posted by hoimijnnaamis View Post
          Dat moet je dan dus vragen in je oude topic, en niet een nieuwe aanmaken.
          gesloten topic

Comment

Ik wil graag informatie

Comment

Je bent nogal een fanatieke is het niet.

Doe nu eens gewoon rustig en heb geduld. We delen hier allemaal gratis en zonder enig eigen belang kennis en ervaringen. Niemand ( behalve rick misschien ) krijgt er ook maar 1 euro voor.

Dit wil dan dus ook zeggen dat niet iedereen 24 / 7 voor jou beschikbaar is en meteen zal kunnen en willen reageren. Wil je dit wel?

Stap in je auto, op je fiets in de bus, trein, tram en metro weet ik veel wat van mijn part op je wandel of blote voeten richting bax. Loop de winkel binnen. Ik ben dj hans de ongeduldige en ik wil NU advies. Daar is bax voor. Om je meteen te helpen, te voorzien van informatie. Wij zijn hier gewoon omdat we het fijn vinden om kennis en ervaringen te delen of om gewoon met zijn alllen over licht en geluid dingen te praten.

Nogmaals. Doe gewoon rustig en heb wat geduld of ga gewoon naar de winkel. Want dit word gewoon een beetje irritant en forum vervuiling ( mijn mening dan )

Comment

Kan prima in de reeds bestaande topics en die zijn echt niet gesloten (want zoals ik al aangaf, hier sluiten we normale topics niet omdat er mogelijk nog extra vragen in de toekomst komen en het dan netjes gebundeld kan worden.

Daarnaast denk ik dat we je al van behoorlijk wat advies hebben voorzien, ik weet dus niet wat ik nog meer qua informatie kan bieden. Zorg nu eerst eens dat je voor jezelf op een rijtje zet wat je precies wilt gaan doen, daarna kunnen wij altijd de juiste informatie geven. Nu spring je van de hak op de tak, waardoor veel van onze gegeven informatie wegvalt en er weer iets nieuws op je pad komt.

Misschien is het inderdaad verstandig, zoals Ronnie aangeeft, om eens langs te komen in de winkel en verschillende sets gewoon eens uit te proberen. Op een DJ-set van pakweg 600/700 euro is een treinkaartje of een halve tank benzine ook geen wereldbedrag en dan weet je gelijk wat je wilt zodat je de juiste keuze kunt maken. Zie het als een soort investering die je later terugverdient doordat je zeker weet dat je dan iets kiest wat goed bij je wensen past.

Verder in één van de andere topics graag.

Comment

Working...
                X