Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dap Clubmate II of andere set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dap Clubmate II of andere set

Ik ben van plan on de Dap Clubmate II set aan te schafen. Ik wil later de set gaan verhuren voor prive/vrienden feestjes. Of zouden jullie een andere set aanbevelen. Budget is 800 euro.

Tot hoeveel personen is het aan te bevelen om met deze set te draaien.
    Is de set beveiligd tegen overbelasting?

DAP Club Mate II koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Ik wil later de set gaan verhuren voor prive/vrienden feestjes.
    Dat moet geen probleem zijn denk ik, is een lekker compact systeem en je kunt er weinig aan fout doen. ;)

Of zouden jullie een andere set aanbevelen. Budget is 800 euro.
    Binnen dit budget is dit één van de beste opties om een volle klank te krijgen. (Dus, met gebruik van een subwoofer). Daarnaast vermoed ik dat je het ook een beetje compact wilt houden aangezien het vervoerd zal moeten worden, dus dan is het nog praktischer.

Tot hoeveel personen is het aan te bevelen om met deze set te draaien.
    Ligt helemaal aan de muziekstijl die je draait. Livemuziek, top40 of stampende house? Over het algemeen is +/- 75 man op aardig volume wel te doen.

Is de set beveiligd tegen overbelasting?
    Tot op zekere hoogte. Er zit een ingebouwde Clip Limiter in die kleine pieken kan opvangen en dan is er op zich weinig aan de hand. Heb je iemand die aan de knoppen staat met alle metertjes op z'n mixer vol in het rood, terwijl het setje staat te kraken en vervormen en de Clip Limiter continu rood uitslaat, dan ga je er niet lang plezier van hebben. (Maar in feite is dat met alle luidsprekers zo.) Kortom, zorgen dat de persoon achter de knoppen weet wat hij of zij moet doen en op moet letten (of zelf achter de knoppen staan eventueel ;)) en dan moet het wel in orde komen. Zolang je de set een beetje goed behandelt kun je er jaren plezier van hebben.

Comment

Working...
    X