ik heb een probleempje met mijn high definition audio, namenlijk, ik hoor alleen maar geluid door mijn behringer m16 monitor speakers, die aangesloten staan naar mijn hercules dj control instinct, de andere boxjes zitten in de high definition audio, en die hoor ik niet????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
high definition audio
Collapse
X
-
De boxjes zitten aangesloten in de geluidskaart achter mijn pc ik geloof in de gele, high difinition audio zal wel gewoon betekenen dat het een hele goede geluidskaart is, meer weet ik niet en zo staat het aangegeven in het configuratiescherm bij geluidskaart, de geluidskaart van de hercules dj control instinct is asio driver, verder heb ik wel hd audiodeck om alles te configureren qua geluid, en ik weet dat als ik mij andere boxjes niet hoor, ik ook niks kan opnemen, dat gaat namenlijk nirt via de behringer m16 monitor speakers, maar via de anderen.
Comment
-
high difinition audio zal wel gewoon betekenen dat het een hele goede geluidskaart is
de geluidskaart van de hercules dj control instinct is asio driver,
en ik weet dat als ik mij andere boxjes niet hoor, ik ook niks kan opnemen, dat gaat namenlijk nirt via de behringer m16 monitor speakers, maar via de anderen.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostIk denk dat het een stukje software is, wat je onboard geluidskaart aanstuurt. Niets meer, niets minder.
En die is dus leidend wanneer jij aan het draaien bent. Dan wordt je onboard geluidskaart niet gebruikt, dus dan is het redelijk logisch dat daar geen geluid uit komt.
Volgens mij heeft recorden niets te maken met de aangesloten luidsprekers...
Comment
Comment