Announcement

Collapse
No announcement yet.

high definition audio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• high definition audio

ik heb een probleempje met mijn high definition audio, namenlijk, ik hoor alleen maar geluid door mijn behringer m16 monitor speakers, die aangesloten staan naar mijn hercules dj control instinct, de andere boxjes zitten in de high definition audio, en die hoor ik niet????

Je zal echt meer achtergrondinformatie moeten geven, want hier kunnen we niet veel mee. Wat is high definition audio? Over welke boxjes heb je het nu, hoe zit het aangesloten???

Comment

De boxjes zitten aangesloten in de geluidskaart achter mijn pc ik geloof in de gele, high difinition audio zal wel gewoon betekenen dat het een hele goede geluidskaart is, meer weet ik niet en zo staat het aangegeven in het configuratiescherm bij geluidskaart, de geluidskaart van de hercules dj control instinct is asio driver, verder heb ik wel hd audiodeck om alles te configureren qua geluid, en ik weet dat als ik mij andere boxjes niet hoor, ik ook niks kan opnemen, dat gaat namenlijk nirt via de behringer m16 monitor speakers, maar via de anderen.

Comment

high difinition audio zal wel gewoon betekenen dat het een hele goede geluidskaart is
        Ik denk dat het een stukje software is, wat je onboard geluidskaart aanstuurt. Niets meer, niets minder.

de geluidskaart van de hercules dj control instinct is asio driver,
        En die is dus leidend wanneer jij aan het draaien bent. Dan wordt je onboard geluidskaart niet gebruikt, dus dan is het redelijk logisch dat daar geen geluid uit komt.

en ik weet dat als ik mij andere boxjes niet hoor, ik ook niks kan opnemen, dat gaat namenlijk nirt via de behringer m16 monitor speakers, maar via de anderen.
        Volgens mij heeft recorden niets te maken met de aangesloten luidsprekers...

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Ik denk dat het een stukje software is, wat je onboard geluidskaart aanstuurt. Niets meer, niets minder.

En die is dus leidend wanneer jij aan het draaien bent. Dan wordt je onboard geluidskaart niet gebruikt, dus dan is het redelijk logisch dat daar geen geluid uit komt.

Volgens mij heeft recorden niets te maken met de aangesloten luidsprekers...
          Bij mij wel als ik bijvoorbeeld met ableton aan het muziek maken ben mrt mijn nano2 serie, dat moet ik opnemen via de high difinition audio, en nirt via de asio driver, snap jij dat, of denk je dat ik ff in hd audio deck nasr de instellingen moet kijken.

Comment

Ik ken het verder niet en weet ook niet in welke software je werkt, dus durf daar geen antwoord op te geven.

Comment

Hd audio deck, bedoel je dat?

Comment

Wat bedoel jij?

Comment

welke software

het is trouwens via high definition audio

Comment

gemaakt yes

Comment

Working...
                    X