Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke aktieve sub?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het wordt ingewikkeld :) Ik begrijp de gedachte. Kijk ik naar de specs van de Behringer B1500D dan gaat hij net zo laag met bijna dezelfde SPL als zijn grote broer. Goede reviews ook. De reviews van de 15" Alto zijn weer niet zo goed.
    Voor de prijs hoef je het niet te doen. Het verschil tussen 15 en 18 is 50 tot 70 euro.

Misschien maakt het ook uit of je toppen 12"of 15"zijn?
    Last edited by Theo56; Wednesday-16-10-2013, 15:50.

Comment

Originally posted by Theo56 View Post
      De reviews van de 15" Alto zijn weer niet zo goed.
      Voor de prijs hoef je het niet te doen. Het verschil tussen 15 en 18 is 50 tot 70 euro.
      Ik denk dat je die reviews met een flinke korrel zout moet nemen. In feite gaat het zelfs maar om een enkele review met wat reacties daarop. Momenteel is op de Bax site het prijsverschil tussen de 15 en 18 precies 100 euro. Al gaat daar nog wel wat vanaf als je de "elders goedkoper" actie gebruikt.

Comment

Originally posted by 76-er View Post
        Ik denk dat je die reviews met een flinke korrel zout moet nemen. In feite gaat het zelfs maar om een enkele review met wat reacties daarop. Momenteel is op de Bax site het prijsverschil tussen de 15 en 18 precies 100 euro. Al gaat daar nog wel wat vanaf als je de "elders goedkoper" actie gebruikt.
        Volgens mij was de TSSUB18 vorige week nog 472,00 (nu 498,00) maar ik heb zoveel subs bekeken dat ik dat ook niet meer zeker weet ;)

Comment

Working...
        X