Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beringer DX2000 en Velleman Kit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beringer DX2000 en Velleman Kit

Beste Forumleden,

Ik heb de Velleman-kit en de DX2000 nu wil ik per schuifje een deck hebben in Freeplayer o.i.d.. Maar ik kom er in eerste instantie al niet uit hoe ik de Velleman moet koppelen aan de DX2000, of moet het aan m'n pc?

Met vriendelijke groeten,
    Fabian Viester

Welke Velleman kit heb je aangeschaft? Dat is mij nogal onduidelijk. Velleman maakt immers talloze kits.

Comment

Velleman kit

Originally posted by Rick View Post
      Welke Velleman kit heb je aangeschaft? Dat is mij nogal onduidelijk. Velleman maakt immers talloze kits.

Ik wil er eentje aan gaan schaffen via jullie of bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.. Maar i wil allereerst eens weten hoe ik zo'n dinf aan met sluiten en wat ik nodig heb.. Ik ga me namelijk niks kopen waarvan ik niet eens weet hoe het werkt, waar het voor diend en hoe ik het aan moet sluiten :-).

Met vriendelijke groeten,
      Fabian Viester

Comment

Maar je geeft in je beginpost aan dat je al bepaalde dingen hebt? Of begrijp ik dat verkeerd?

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Maar je geeft in je beginpost aan dat je al bepaalde dingen hebt? Of begrijp ik dat verkeerd?
          Klopt dat had ik verkeerd getyped, excuses :)

Comment

@Rick

Is het ook mogelijk om zo'n kit in te laten bouwen door iemand? Zoja, waar? Alvast bedankt!

Comment

Working...
            X