Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke kabel?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke kabel?

Ik heb 2 krk rp6 g2 op moment aangesloten via 2 rca kabels via mijn pioneer ddj-t1, aangezien mijn pioneer morgen de deur uit gaat en ik wel mijn boxen wil behouden voor de pc weet ik niet welke kabel ik nodig heb, heb veel gegoogled maar kwam er niet helemaal uit, wie kan mij helpen en even d elink geven van de kabel die ik nodig heb?!

Volgens mij moet dat met deze kabel lukken?, http://www.bax-shop.nl/bekijk-alle-p...b+711&avz=true
    Al weet ik dat iet 100% zeker...

Comment

Originally posted by hoimijnnaamis View Post
      Volgens mij moet dat met deze kabel lukken?, http://www.bax-shop.nl/bekijk-alle-p...b+711&avz=true
      Al weet ik dat iet 100% zeker...
      Dan heb je de aansluiting via RCA klopt dat? Ik heb gelezen dat een aansluiting via XLR beter is of maakt dat niet uit?

Comment

http://www.bax-shop.nl/xlr-jack/proc...t-details.html Ik zit eraan te denken deze nu te gaan kopen, denk dat deze op zich beter is

Comment

Heb helemaal niks gehad aan iemand hier maar oke, heb dus inmiddels al een kabel gekocht, hopen dat het de goede is maar ik heb hem iig morgen

Comment

Dit forum mag dicht.

Comment

Sorry dat we ook nog een ander leven dan Bax-Forum hebben JordyBwoii. :shock:
              Maar die kabel die je gekocht heb kan wel maar maakt in (geluid) kwaliteit niks uit (t.o.v. RCA).
              Dan zou de uitgang van je geluidskaart n.l. ook gebalanceerd (xlr) moeten zijn.

Comment

Haha snapik maar wou het voor 22:00 weten zodat ik hem morgen nog in huis zou hebben ;)
                Ik heb geen idee of mijn geluidskaart gebalanceerd is of niet, waar kan ol dat vinden? (Ben niet echt handig op dat gebied)

Comment

Ol=ik*

Comment

Heeft je geluidskaart xlr of 2 stereo jack uitgangen (Wat staat in de handleiding)?
                    Als uitgang mini jack is is ie niet gebalanceerd. Geen ramp hoor, verschil hoor je waarschijnlijk niet. :) (Tenzij je over hele grote afstand gaat.)

Comment

Originally posted by JordyBwoii View Post
                      Heb helemaal niks gehad aan iemand hier maar oke, heb dus inmiddels al een kabel gekocht, hopen dat het de goede is maar ik heb hem iig morgen
                      Geen dank.

Dit forum mag dicht.
                      Zul je Rick echt heel lief aan moeten kijken.

Originally posted by BT-Studio View Post
                      Sorry dat we ook nog een ander leven dan Bax-Forum hebben JordyBwoii.
                      Ik weet nog steeds niet hoe je zo'n smiley maakt die zijn handen op en neer beweegt? ;)

Haha snapik maar wou het voor 22:00 weten zodat ik hem morgen nog in huis zou hebben ;)
                      Dus reageer je maar zo?

Comment

Euh... okay.

Slotje dan maar. Daarnaast, onze helpdesk is telefonisch bereikbaar tot 21:00u. Wil je dus snel antwoord, de beller is sneller. Het forum draait voornamelijk op mensen die op vrijwillige basis hun kennis en ervaring willen delen. Die zijn dus niet 24/7 aanwezig.

Comment

Working...
                        X