Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke speakers

Hallo,

Ik zoek nog een compleet speakersetje voor bij de "Dj Booth".
    Mijn budget is ongeveer €150,- Met een speakersetje bedoel ik twee pa speakers en het liefst statieven en kabels erbij. Ook gaat mijn voorkeur naar actieve maar omdat dit duurder is hoeft het niet. Heel graag een versterker erbij maar niet nodig.

Mvg Lars

Het door jou genoemde budget is helemaal niet toereikend voor je wensen..
    Verdriedubbel het maar, en dan krijg je het voor elkaar,maar of dit ook de kwaliteit is die jij wil?

Tip: spaar nog even door.

Comment

Ze hoeven niet nieuw te zijn, zelf bedoel ik iets in de richting van: http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr dit

Mvg

Comment

Het nadeel is dat je dan waarschijnlijk geen garantie hebt. Bij Bax heb je 3 jaar, en natuurlijk geweldige service!

Comment

Hallo Lars,

Ik weet niet wat je met je speakers wil gaan doen, maar omdat je het over je ''DJ Booth'' hebt ga ik er vanuit dat je er feestjes mee wil gaan geven. Dat ga je met jouw budget zeker niet redden.
          Die QTX zijn misschien leuke speakers maar je kan er vanuit gaan dat ze niet heel erg goed zullen zijn.

Je moet je Budget sowieso verdubbelen dan kan je een keertje gaan kijken naar een setje Devine. Of voor nog iets meer geld naar een setje Skytec. Dan heb je wel matige speakers voor een mooi prijsje.

Gr.
          Bertrik

Comment

Oke dankjewel bertrik

Ja inderdaad voor feestjes, maar niet hele grote. Meer richting de 20/50 man. Toch is het wat moeilijk om mijn budget te verhogen, ivm dat ik 14 ben.

Mvg lars

Comment

is het niet interessanter om voorlopig speakers te huren (en de prijs door te rekenen aan de organisator) en nog wat door te sparen?

Comment

Working...
              X