Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Speakerset voor thuisgebruik.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Speakerset voor thuisgebruik.

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een leuke speakerset voor mijn computer. Mijn budget voor de speakers is tot ongeveer max 200 euro. Daarnaast wil ik nog een externe geluidskaart kopen.

De speakers wil ik puur alleen gaan gebruiken om muziek te luisteren. Ik luister graag naar dance, trance en hardstyle. Aangezien er veel keuze is kom ik er zelf niet echt meer uit.

Graag wil ik dan ook advies. Wat raden jullie mij aan ?

alvast bedankt,

in welke ruimte ga je ze gebruiken en hoe groot is die ruimte ?
    alleen voor thuis of ook voor feesten ?
    voor enkel thuis gebruik zou ik een setje monitoren en een subwoofer adviseren.
    alleen dan mag je je budget wel maal 3 of 4 vergroten.
    een subwoofer is een mooie aanvuling zeker voor muziek die jij graag luisterd.

wil je voor dit budget echt alles hebben ?
    denk dan na over een logitech 2.1 of 5.1 set of iets vergelijksbaars.
    maar ga zeker een keertje luisteren.

Comment

Bedankt voor je reactie,

De speakers zijn puur alleen voor in mijn slaapkamer thuis, hoeft dus niet voor een feest.
      Mijn slaapkamer is ongeveer 4,5 m lang, en 3,5 meter breed.

Ik wil ongeveer niet meer dan 300 euro uitgeven voor alleen de boxen. Of is dit niet reëel ? Ik wil geen 5.1 set je meer.

Comment

Wanneer er een behoorlijke laagweergave bij moet (dus aardig wat bass) ontkom je eigenlijk niet aan een subwoofer. Je zou eens kunnen lijken naar bijvoorbeeld een Reloop ADM set. Bestaat uit twee speakers en een subwoofer.

Waar ook nog best wat laag in zit, is de M-Audio BX8 D2 set. Dan heb je twee forse speakers die al best wat bass van zichzelf produceren.

Comment

Top ik ga een van deze twee in overweging nemen.

Bedankt,

Emiel

Comment

Working...
          X