Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prijzen BAX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prijzen BAX

Ik ben nu al een paar jaar klant bij BAX en eigenlijk alleen maar heel positief. Wat mij echter opvalt is dat sommige artikelen van het ene moment op het andere een stuk duurder worden.
    Zo ook nu de Behringer B215D. Vorige week € 249,- Nu € 275,- Voorlopig ook niet leverbaar dus misschien heeft het daar mee te maken?

Ook zijn er soms verschillen tussen de winkelprijs en de prijs via de BAXshop.

Prijzen in onze webwinkel schuiven voortdurend, omdat wij ons meestal meten met de goedkoopste aanbieder. Daarnaast gebeurt het regelmatig dat er prijswijzigingen doorgevoerd worden vanuit de leveranciers, bijvoorbeeld vanwege schommelende dollarkoersen. Hierdoor is het prijsbeleid vaak onvoorspelbaar en zul je de ene keer kunnen profiteren van een lage prijs, terwijl je een andere keer plots een week later ziet dat de prijs met een tientje gedaald is.

Comment

Kan ik helemaal in meegaan, al zou je zeggen dat met de huidige dollarkoers van ruim 1.33 de meeste spullen significant goedkoper zouden moeten zijn. Ik heb altijd al het idee dat fabrikanten valutavoordelen vaak in eigen zak steken, feitelijk hetzelfde dus wat de banken en oliemaatschappijen doen. Wel jammer voor de consument.

Comment

Working...
      X