Announcement

Collapse
No announcement yet.

Luidsprekers verhuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ook een goede tip is een limiter van een goed merk aanschaffen, zodat je een extra veiligheid hebt.
    Hierbij kan je denken aan een Dateq SPL Limiter. Ik ben er zelf heel tevreden over, en sinds ik hem in mijn verhuur heb opgenomen is er niets meer kapotgespeeld.
    Doet zijn werk dus goed, én je kan hem verzegelen! De winkelprijs mag dan misschien wel wat hoog lijken, maar het is zijn geld meer dan waard!
    Op marktplaats vind je ze voor een leuke prijs.

Comment

Originally posted by DJGert-Jan View Post
      Ook een goede tip is een limiter van een goed merk aanschaffen, zodat je een extra veiligheid hebt.
      Hierbij kan je denken aan een Dateq SPL Limiter. Ik ben er zelf heel tevreden over, en sinds ik hem in mijn verhuur heb opgenomen is er niets meer kapotgespeeld.
      Doet zijn werk dus goed, én je kan hem verzegelen! De winkelprijs mag dan misschien wel wat hoog lijken, maar het is zijn geld meer dan waard!
      Op marktplaats vind je ze voor een leuke prijs.
      BTW kan je ook een limiter op een actief set zetten?

Comment

Natuurlijk kan dat, alleen heb je dan meer mogelijkheden om dat te omzeilen... want als je je DJ-set direct in je actieve set inprikt, kom je er ook. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Natuurlijk kan dat, alleen heb je dan meer mogelijkheden om dat te omzeilen... want als je je DJ-set direct in je actieve set inprikt, kom je er ook. ;)
          ja voor mij is het meer voor mn eigen drive inn om toch er zeker van te zijn om nooit ''in het rood'' te spelen :)

Comment

Dan kan het inderdaad, maar ik zou dan liever kiezen voor een compressor, die het geluid niet direct afkapt, maar juist wat de kop indrukt met behoud van je dynamiek. Bijvoorbeeld een Behringer MDX 2600, die kun je zo configureren dat hij eerst zoveel mogelijk het signaal de kop indrukt met behoud van je dynamiek en pas wanneer het uit de hand loopt zal de limiter activeren.

Comment

Neem dan alsjeblieft geen berhinger compressor, tenzij je van gratis ruis houdt.
              Wij gebruiken deze Alesis compressors, zeer degelijke dingen. en niet eens veel duurder.

Comment

Working...
              X