Announcement

Collapse
No announcement yet.

Electro-voice zlx-15 p actieve luidspreker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Electro-voice zlx-15 p actieve luidspreker

Beste muziekvrienden,

Electro-Voice heeft een nieuwe serie actieve luidsprekers op de markt gebracht.

Deze ELECTRO-VOICE ZLX-15 P ACTIEVE LUIDSPREKER is er een van.

Zijn er al mensen die deze speakers gekocht hebben en ons iets kunnen vertellen over de prestaties van dit type.

Gr. Hennie

Ik heb de kleine variant beluisterd, persoonlijk ben ik er wel van gecharmeerd. Waarvoor wil je het gaan gebruiken?

Comment

Hier ook de zlx-15P beluisterd, klinkt zeker prima voor de prijs en valt op kleine feestjes goed fullrange te gebruiken. Mocht je toch wat extra power willen en een iets voller geluid, kies dan voor de ELX-115P. Verder hebben de ZLX en de ELX serie de zelfde componenten aan boord.

Comment

Ik vind het ook mooie degelijke speakers om te zien. Qua prijs zit je, zeker bij de ELX, wel al in de klasse van de gerenomeerde merken als DB en RCF. Dan vraag ik me af wat argumenten zijn om juist voor deze te kiezen?

Comment

Hier heb ik vooral voor de ELX gekozen omdat we er hier in Twente eigenlijk bijna alleen maar mee werken en het hier ook gemakkelijk bij te huren is. DB en RCF kom je hier niet tegen, QSC af en toe maar dat valt buiten de prijsklasse. De ELX klinkt gewoon strak en gaat loeihard. Degelijke houten kasten ook.

Comment

Hout zou in theorie wat beter klinken, doordat het minder resoneert. Maar het lijkt me wel kwetsbaarder dan kunststof bij on-road gebruik. Maar als je ze in een hoes meeneemt zal dat meevallen. Gebruik je de 12" of de 15"?

Comment

Ik gebruik de 15" actief en ik heb er degelijke op maat gemaakte hoezen bij (beter dan de fabrieksvariant van EV.) daardoor raken ze dus ook niet beschadigd tijdens vervoer.

Comment

Working...
              X