Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veel ruis via microfoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veel ruis via microfoon

Hallo,

ik heb een draadloze microfoon ( Chord ) aangesloten via een Pioneer Ergo V naar een Dap Clubmate 15. Als ik alleen de microfoon gebruik en geen muziek draai, heb ik veel ruis!!! Hoe kan ik dit verhelpen?

MvG,

Bert

Ik ken het merk niet zo, maar als ik zo kijk vermoed ik dat het om een wat goedkoper systeem gaat dat op een VHF frequentie zit. Dat is sowieso iets storingsgevoeliger.

Probeer sowieso de gain-instellingen op de microfoon of ontvanger zelf (indien aanwezig) niet te hoog te zetten. Dan liever wat meer opdraaien met de DDJ-Ergo microfoonvolume-knop.

Comment

Klopt inderdaad...was niet al te duur en zit op VHF frequentie. Wat zouden jullie voor een draadloos, betaalbaar alternatief aanbevelen?

MvG,

Bert

Comment

Originally posted by sapenfuit View Post
        betaalbaar
        Wat vindt jij betaalbaar?

Comment

Als ik kijk naar een goedkope microfoon met toch een niet verkeerde klank dan is het minste ( goedkoopste ) wat je kan krijgen in mijn ogen de akg wms 40 mini serie.

Kost een net iets meer dan 100 euro maar doet het echt niet onaardig voor dit geld. Natuurlijk zijn er nog veel betere maar dan gaat je prijs toch wel snel omhoog.

Comment

rond €100,-

Comment

Working...
            X