Announcement

Collapse
No announcement yet.

(Uitbreiden) DAP Club Mate 15

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Iets beter kopen zou kunnen maar dan zal het eigenlijk altijd al wel een 2de hands setje worden met dit budget.
    Dit komt omdat de set die je nu hebt al bijna 600 euro nieuw kost.
    Dan heb je nog eens het probleem dat als je beter wil het altijd vrij snel duurder word voor toch vaak kleine stapjes. Als je dus echt stappen wil gaan zetten zal je het dan dus ook inderdaad vaak nogal behoorlijk wat meer geld tegenaan moeten gooien.

Wil je in de toekomst wel verder en groter dan zou het inderdaad het verstandigste zijn om nu een 2 goede toppen te nemen en dan in de toekomst het weer uit te breiden met een aantal (1, 2 wie weet 4 ) subs. Het is dan nu natuurlijk wel raadzaam om hier rekening mee te houden bij het kiezen van de toppen.

Maar goed de korte termijn. Ja zoals al aangegeven zou ik ook een setje bij de lokale verhuurkoning gaan halen.

Comment

Bedankt voor de reacties.

De verhuur-boer verhuurd de DAP RX series. 2 top 2 sub 60 euro en 2 top 4 sub 90 euro. Alletwee inclusief de benodigde versterker. Verdere info heb ik niet gekregen.

Hij verhuurd ook 2 actieve DAP Soundmate 3 subs. Hoe ik al zei, kan ik die dan doorlussen? Mijn topjes gaan dit niet bijhouden zeggen ze, daarom had ik in gedachten om van een vriend van me 2 topjes te lenen. Namelijk de Devine Trono 12 of 15.

Zou dit een optie zijn om die 2 baskasten en 2 topjes te gebruiken om mijn huidige set tijdelijk uit te breiden?

Zo niet, wat vinden jullie van de DAP RX serie? (Wat hij verhuurd)

Comment

De prijs die je voor 2 speakers en 2 subs betaald is eigenlijk vrij redelijk.

Tja wat vind je ervan?
        Om te kopen om je eigen drive-in ermee te versterken? Ja leuk setje voor het geld.
        Klinkt niet on aardig en is kwa bouw ook nog niet zo verkeerd.

Maar om er een echt verhuur bedrijfje in te beginnen zou ik toch nog wel wat verder kijken.

Comment

Dus ik kan beter de 2 top 2 sub + versterker voor 60 euro pakken dan mijn huidige setje uit te breiden met 2 actieve subs voor 40 euro? (+ lenen van passieve topjes + versterker van vriend).

Ik zie net ook, dat ik een dezelfde set (clubmate 15) kan huren voor 55 euro (wat ik opzich een beetje duur vind).

Met welke opstelling bereik ik het meeste? Dus beste geluidkwaliteit, geluidsdruk, bassen etc.
          Met mijn muziek zal er veel vraag naar bass zijn.

Comment

Working...
          X