Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon sc2900 usb audio interface storing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon sc2900 usb audio interface storing

Beste,

Ik wou mij eens richten tot jullie om te horen of er hier oplossingen zijn voor de geluidskaart van de Denon SC2900, na een tijd gaat deze namelijk kraken en veel storing geven en als je na midi naar cd mode gaat en dan terug gaat het geluid er helemaal weg of harder storen.
    Zelf heb ik naavraag gedaan op het denondj forum en werd er nu van verbannen zonder antwoorden.
    Dus wou ik eens vragen of hier nog iemand is met het zelfde probleem van de SC2900 USB audio interface

Alvast bedankt

Indien bij ons aangeschaft en binnen de garantieperiode, zou ik hem terugsturen onder garantie. Dan kijken wij of het probleem aan de speler ligt of niet en indien nodig laten we hem repareren of omruilen.

Comment

Als ik een gok mag doen dan denk ik dat je er 2 zal hebben.

Dan is dus ook meteen de eerste vraag die bij mij opkomt.
      Hebben ze het allebei of maar 1?
      Dat ze het allebei zouden hebben zou wel heel toevallig zijn. Kan maar lijkt me vrij sterk en zeker als het dan om pc gebruik gaat ( midi ) zou ik gaan twijfelen aan de pc/laptop of wat dan ook waar deze aanhangt.

Als het er wel maar 1 is dan zou het inderdaad aan de speler kunnen liggen. Dan zou de tip van rick denk ik de beste oplossing zijn.

Comment

Ze hebben het allebeide en pas na de eerste firmware update van v1100 maar met de nieuwe firmware v1110 is het nog het zelfde maar heb wel gemerkt als ik in Traktor de latentie verhoog het langer duurt voor er storing komt maar als ik deze verlaag dan direct normaal staat deze op 512
        ik heb ze getest met een desktop pc Windows 3.2ghz i7 8gb ram, mac mini 2.4ghz i5 8gb ram, macbook air 1.8ghz 4gb ram en macbook pro ratina 2.3ghz i7 8gb ram
        allemaal het zelfde fenomeen

alvast bedankt
        Last edited by Gino V; Tuesday-17-12-2013, 17:23.

Comment

Working...
        X