Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schade onderdelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schade onderdelen

Ik heb de Devine Trono 12's
    Toen ik iemand had gezien die de Tweeters had vervangen voor de dap audio DD1 dynamische compressie driver wilde ik dat ook doen
    Maar toen ik de grill eraf haalde en de tweeter los maakte kwam ik erachter dat het plastic wat aan de tweeter vastzit geschroefd, gebrokken was en scheef in de het plastic ding(Grote ding boven de woofer met diepte) was gedraaid...
    Nu krijg ik de tweeter Zowiezow al niet meer heel uit maar nu blijft er nog een stuk in de het plastic(grote ding boven de woofer met diepte) zitten...
    Wat nu..?
    En wil het LIEVER niet terugsturen.. Omdat dat veel werk is
    Gr. DJ Kevin

Maar toen ik de grill eraf haalde en de tweeter los maakte kwam ik erachter dat het plastic wat aan de tweeter vastzit geschroefd, gebrokken was en scheef in de het plastic ding(Grote ding boven de woofer met diepte) was gedraaid...
    Je bedoelt dus dat de driver gebroken is ten opzichte van de hoorn?

Neem even contact op met onze helpdesk, wellicht hebben we nog een losse hoorn + driver liggen die we kunnen opsturen. Maar de helpdesk/technische dienst/RMA zal er over moeten beslissen of we het onder garantie of coulance kunnen laten vallen.

Comment

Working...
    X