Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat moet ik doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik doen?

ik ben de laatste tijd veel bezig met het kijken naar dj's,
    en langzamerhand wil ik het ook wel gaan proberen maar weet totaal niet wat ik allemaal precies nodig heb.
    ik heb een budget van rond je 900,-
    alsjeblieft help me.. :D

Wil je werken met CD spelers? (CD's, USB enz). of met een computer met DJ software?

Comment

Originally posted by DeGraaf
      Hee man,
      ik zie dat je gereageerd heb op mijn vraag.
      wat kun je me aanraden usb cd spelers of software?
      Wat ik je zou aanraden is om je meer te verdiepen in het wereldje, probeer wat gratis demo's van software uit? (Traktor, Serato, Virtual DJ enz.)
      Ik heb geen idee wat voor computer je hebt, welke functies je wil enz.?
      Ik zou ook aanbevelen om een dagje naar Goes te rijden, en daar verschillende dingen uit te proberen, gewoon om te kijken wat jij fijn vindt.
      voor de rest is het voor ons handig om wat meer 'eisen' van je te weten.

Comment

Voor 900 euro heb je de pioneer XDJ-R1. Daar kun je al goed mee beginnen te oefenen.

Comment

Originally posted by Sander1986 View Post
          Voor 900 euro heb je de pioneer XDJ-R1. Daar kun je al goed mee beginnen te oefenen.
          Vraag is of hier de functie's op zitten die hij wil dat er op zitten?

Comment

Zitten toch heel veel leuke functies bij voor een beginnende dj. Natuurlijk niet zo uitgebreid als een CDJ-2000 met een DJM-2000 maar dat is ook te extreem, zelfs veel bekende dj's gebruiken de meeste functies nog niet eens. maja voor minder geld hebt ge ook veel goeie dingen hoor(zeker om te beginnen). pioneer ergo bijvoorbeeld of hercules midi controllers.

Comment

Working...
            X