Hallo,
Ik ben van plan om twee actieve speakers te kopen.
Het wordt voornamelijk gebruik voor muziek, live bandjes en spraak.
Nou kwam ik na wat research op de volgende modellen:
Electro Voice ZLX-15p en de RCF ART-712A
Welke van deze speakers is het meest geschikt voor deze klusjes, en een beetje road proof?
Ook wil ik deze graag uitbreiden, en dat kan ook, voor beide speakers zijn subs verkrijgbaar.
Alleen de subs van RCF zijn wel wat prijziger dat die van EV. Maakt dit veel verschil of kun je deze ook uitbreiden met subs van een ander merk?
Waar ik eerlijk gezegd ook nog aan dacht, is de DAP Clubmate II, omdat deze gelijk ook een extra sub bevat, helaas is deze niet makkelijk uit te breiden,
maar is het volume ongeveer gelijk aan een EV of RCF?
Want hij is wel een stuk goedkoper, maar het lijk mij wel makkelijker in gebruik en ook redelijk compact...
Alvast bedankt.
Ik ben van plan om twee actieve speakers te kopen.
Het wordt voornamelijk gebruik voor muziek, live bandjes en spraak.
Nou kwam ik na wat research op de volgende modellen:
Electro Voice ZLX-15p en de RCF ART-712A
Welke van deze speakers is het meest geschikt voor deze klusjes, en een beetje road proof?
Ook wil ik deze graag uitbreiden, en dat kan ook, voor beide speakers zijn subs verkrijgbaar.
Alleen de subs van RCF zijn wel wat prijziger dat die van EV. Maakt dit veel verschil of kun je deze ook uitbreiden met subs van een ander merk?
Waar ik eerlijk gezegd ook nog aan dacht, is de DAP Clubmate II, omdat deze gelijk ook een extra sub bevat, helaas is deze niet makkelijk uit te breiden,
maar is het volume ongeveer gelijk aan een EV of RCF?
Want hij is wel een stuk goedkoper, maar het lijk mij wel makkelijker in gebruik en ook redelijk compact...
Alvast bedankt.
Comment