Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke Actieve sub?? (Zoveelste topic)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Actieve sub?? (Zoveelste topic)

Hallo mede forum leden.

Dit is de zoveelste topic al (Welke subwoofer) ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ben er echter nog geen wijs uitgekomen.

Ik heb pas geleden bij bax shop de volgende speakers besteld ;

2x Mackie-Th-12A (http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...t-details.html)
    Nu draai ik op kleinere feestjes +-50 mensen. hierbij nam ik mijn krk 10-s subwoofer mee omdat ik nog wou sparen voor een goede subwoofer.
    Krk 10-s sub voldeed redelijk, maar natuurlijk is het niet voor een pa set bedoelt.

Mijn vraag is ook, welke subwoofer kan ik het beste volgens theorie/ervaringen aanschaffen? (budget is max 400)
    -Subwoofer is meer bedoelt voor de house/dance/hardstyle gerne. (overige genres kan de sub toch wel aan)
    -Hoeveel inch is mij aanteraden ? (bijv. 1 12 inch, 2 12 inch subs, of 1 15 inch sub)

Ik heb zelf ook wat rondgekeken en ik kwam op de volgende subwoofers uit ;
    -Alto Pro TSSUB12
    -Behringer B1200D
    -Alto Pro TSSUB15

Ik hoop dat ik wat meer info via dit forum kan krijgen.

Mvg
    Ferry vd Laak

Met 12 inch toppen zul je al snel in de richting van 15 inch of 18 inch subs moeten gaan kijken. Ik weet dat de TH-12A niet erg diep gaat qua frequentiebereik, dus zou zelf geneigd zijn naar een 15 inch sub te gaan kijken. Dan meer in de zin van een TSSUB 15 of een B1500D.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Met 12 inch toppen zul je al snel in de richting van 15 inch of 18 inch subs moeten gaan kijken. Ik weet dat de TH-12A niet erg diep gaat qua frequentiebereik, dus zou zelf geneigd zijn naar een 15 inch sub te gaan kijken. Dan meer in de zin van een TSSUB 15 of een B1500D.
      15 inch is me al meer aangeraden, als ik tekort kom kan ik er altijd nog een aanschaffen.

Nu heb ik zitten kijken naar de volgende subwoofers :

Deze hoogwaardige subwoofer maakt het mogelijk om een perfect beeld van de lage tonen te geven. De SUB 05-D van dB Technologies is zeer geschikt voor de professionele gebruiker. Vol power en een goede klank.

dB Technologies SUB 12D koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Qua hertz ligt de 05 beter. is er eigenlijk een goede verschil van deze 2 subwoofers? of zou je dit echt met eigen oren moeten besluisteren?

Comment

Momenteel staat er een relatief voordelige TSSub15 van Alto bij de B-stock aanbiedingen.
        Ik heb z'n grotere broertje bij een paar 15" toppen en die bevalt prima.

Comment

Working...
        X