Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker (Crown / Dap)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker (Crown / Dap)

Ik ben afgelopen weken op zoek geweest naar een versterker om 2 tops aan te sturen. Ik ben nu aan het twijfelen tussen 2 verschillende versterkers: Crown XLi1500 of DAP Palladium p-900. Mijn voorkeur gaat uit naar de Crown versterker, welke raden jullie aan? Eventueel overweeg ik ook andere opties.

Alvast bedankt!

En waarom gaat jouw voorkeur uit naar de Crown?

Comment

Originally posted by Hollender View Post
      En waarom gaat jouw voorkeur uit naar de Crown?
      Omdat ik eerder met andere Crown versterkers al heb gewerkt; goede kwaliteit, goede naam, etc.

Comment

Dan is het een beetje een Daihatsu met een Audi blok er in. ;) Kan perfect om daar een Crown op te zetten en dan heb je direct een degelijke amp om eventueel later te upgraden naar andere speakers, maar een Palladium of soortgelijk is ook een goede optie.

Wellicht kun je ook nog kijken naar de XLT versterkers van American Audio. Ook erg leuke amps zonder al te veel poespas.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Dan is het een beetje een Daihatsu met een Audi blok er in. ;) Kan perfect om daar een Crown op te zetten en dan heb je direct een degelijke amp om eventueel later te upgraden naar andere speakers, maar een Palladium of soortgelijk is ook een goede optie.

Wellicht kun je ook nog kijken naar de XLT versterkers van American Audio. Ook erg leuke amps zonder al te veel poespas.
          Haha, ja ik weet het, het is niet het beste merk van speakers maar ik heb er na 4 jaar nog altijd geen klachten over. En zoveel werk ik niet met het eigen materiaal meestal thuis.

Comment

Oh maar dat bedoelde ik er ook niet mee hoor, die SP-serie is zeker niet verkeerd voor het geld.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Oh maar dat bedoelde ik er ook niet mee hoor, die SP-serie is zeker niet verkeerd voor het geld.
              Ja het is zo, ik denk dat de SP-serie de beste serie van speakers is van skytec, het merk zelf heeft gewoon een slechte naam door hun goedkopere items. Maar geen problemen met de SP, goed materiaal.

Comment

Working...
              X