Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixtrack pro 2, wel geluid, kan niet voorluisteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixtrack pro 2, wel geluid, kan niet voorluisteren

Beste forumleden,

Ik heb een paar maanden geleden mijn Numark mixtrack pro 2 aageschaft en ben hier erg tevreden over als instapmodel.
    Gister heb ik mijn traktor pro 2 software binnen gekregen en ik ben hier uiteraard gelijk mee aan de slag gegaan, ik heb de mapping gedownload voor mijn mixtrack pro 2 (deze stond niet in het lijstje bij de Wizard) en heb mijn versterker e.d. aangesloten.

Nu zit ik met 2 probleempjes:
    1. Ik heb geluid door mijn boxen en mijn headhones, maar als ik een track cue en wil voorluisteren hoor ik helemaal niks totdat ik het deck volume opendraai (maar dan hoort iedereen natuurlijk wat je doet).. Ook werken de cue gain en de cue mix draaiknoppen niet (traktor geeft wel aan dat ik er aan draai, maar qua geluid gebeurd er niks).

How can I fix this??

en punt 2:
    Een soortgelijk probleem met mijn effecten, als ik ze opendraai(en ja ze staan aan;)) dan zie ik in traktor dat ik er aan zit, maar ik hoor geen enkel effect! ik heb een aantal maatjes al om hulp gevraagd en zij hebben het een en ander geopperd, maar niks blijkt te werken..

Ik hoop dat iemand hier weet hoe ik het op moet lossen!

Onwijs bedankt alvast!

Danilo

Contacteer onze helpdesk even, grote kans dat het in je instellingen zit met het toewijzen van de geluidskaarten (master moet dan 1/2 zijn en hoofdtelefoon-cue 3/4, of net andersom).

Verder kan het liggen aan de mapping.

Comment

Ik heb precies hetzelfde probleem met voorluisteren. Ik heb geluid door mijn boxen en mijn headhones, maar als ik een track cue en wil voorluisteren hoor ik helemaal niks totdat ik het deck volume opendraai (maar dan hoort iedereen natuurlijk wat je doet).. Ook werken de cue gain en de cue mix draaiknoppen niet (traktor geeft wel aan dat ik er aan draai, maar qua geluid gebeur er niks).

Qua instellen geluidskaart lukt het mij niet de instellingen op 3/4 te zetten bij Output Monitor. traktor.jpg

Kan iemand mij helpen?

Comment

Working...
      X