Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruis op B215D speakers in combinatie met Hercules RMX2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruis op B215D speakers in combinatie met Hercules RMX2

Beste,

Ik heb een hercules RMX2 met 2 XLR's aangesloten op mijn B215D speakers. Ik maak gebruik van een Dell laptop die via de USB aan de RMX2 verbonden is. Ik heb echter last van een ruis in mijn speakers, als ik de volume knoppen dicht draai dan komt er al ruis uit. Draai ik het volume op en de RMX2 open dan hoor je natuurlijk meer de muziek, maar als je goed luistert hoor je ook een storende ruis uit de boxen komen.

Hoort dit bij de boxen en aansluitingen (ik heb alles aangesloten op de dezelfde groep, laptop is ongeaard aangesloten), of kan ik nog iets doen om dit te verbeteren?

Bedankt
    Mike

Hey Mike,
    Wat als er niks (ook geen kabels) aan de speakers aangesloten zijn?
    Helpt een randaarde aansluiting voor de speaker niks?

Zie bij reviews overigens wel vaak 'ruis' staan....
    Last edited by BT-Studio; Wednesday-08-01-2014, 17:10.

Comment

Wat voor ruis is het? Is het weg op hoger volume? (Standje gezellige cafémuziek zegmaar)

Comment

Ik heb hier ook de b215d speakers, en inderdaad hebben deze speakers ruis. Als ik mijn speakers aansluit zonder bron, komt er al ruis uit. Als ik daarna de speakers harder zet, gaat de ruis ook harder. Ik heb dit al sinds de aanschaf van de speakers en mij is verteld dat dit gewoon standaard is bij speakers van behringer in dit budget. Ik heb de b215d speakers ook beluisterd in de winkel, maar helaas heb ik toen niet echt goed opgelet op ruis. (het was trouwens nog in de "oude"winkel waar het op dat moment wat drukker was). Ik heb de speakers geprobeerd op een ander stroompunt (geaard) maar dit maakte geen verschil. Als ik nu ga draaien, zorg ik ervoor dat er al een signaal (muziek) naar de speakers wordt gestuurd voordat ik de speakers aanzet. De ruis hoor ik trouwens niet als er muziek afgespeeld wordt.

Comment

Working...
        X