Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer home cinema set boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer home cinema set boxen

Ik heb laatst een nieuwe home cinema set moeten aanschaffen omdat mijn oude uit de hts serie, homecinemaset was bezweken, nu heb ik nog wel de boxen, het gaat om een subwoofer, 3 centerspeakers, en 2 surround speakers, is het mogelijk om deze oude speakers aan te sluiten op mijn hercules dj control instinct, of op een laptop, ander moet ik ze wegdoen? Sorry is een phillips homecinemaset
    Last edited by Djhans1977; Tuesday-11-02-2014, 21:59.

Dan zou je een meerkanaals 5.1 versterker moeten hebben. Dus die zou je dan tweedehands moeten gaan zoeken waarschijnlijk.

Comment

Waarom 2de hands

Comment

Je kan er ook eentje nieuw aanschaffen, maar vermoedelijk gaat het je dan een aardige duit kosten.

Comment

versterker

Ik kan op internet nix vinden, kun je me een link sturen?

Comment

Is niet zo moeilijk hoor, kijk hier maar eens tussen. :)

Comment

Sorry dj hans, maar volgens mij heb je er dan ook niet heel veel moeite voor gedaan. Rick heeft al aangegeven dat je een 5.1 versterker nodig hebt. Heb je dit dan ook ingevoerd als zoekopdracht in marktplaats? Is geen hogere wiskunde hoor ;)

Comment

Eh.. ja.
                Als ik bij 'versterkers en receivers' '5.1 versterker' invoer komen er landelijk 1233 hits. Zelfs een digibeet als ik kan het. ;)

Comment

sorry al gevonden

Comment

Working...
                  X