Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules XPS 2.0 80 + subwoofer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules XPS 2.0 80 + subwoofer?

Hallo allemaal,
    Ik heb nu al een tijdje de Hercules XPS 2.0 80 speakers en wil graag mijn bass versterken want ben er nog niet helemaal tevreden over. Nou zou ik graag een subwoofer er bij kopen, maar ik weet niet zo goed wat voor soort subwoofer er bij kan en hoe ik het er op aan moet sluiten. Dus mijn vraag is of iemand toevallig ook zo'n speakersetje heeft o.i.d. en mij verder kan helpen zodat de bass op mn kamer wat groter wordt :)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Gr. Esli

Dat kun je bijvoorbeeld doen door middel van de Reloop ADM-sub. Die beschikt over RCA in- en outputs. Hetzelfde als je XPS systeem dat je al bezit.

Wat je doet, is vanaf je signaalbron (computer, mixer, DJ controller?) naar de ADM-sub gaan met een tulp-tulp kabel, vervolgens vanaf de uitgang van de subwoofer naar de XPS-ingang, eveneens met een tulp-tulp kabeltje.

Dan wordt de bass uit je signaal gefilterd en aan de subwoofer 'gevoerd', zodat die alleen maar bass weergeeft. De rest van het signaal (hoge en middentonen) komen dan terecht bij je XPS systeem, zodat die geen bass meer hoeft weer te geven en dus iets rustiger klinkt en wat meer kan produceren qua geluid.

Comment

Super! Dankjewel voor je reactie en uitleg:)

Comment

Working...
      X