Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe monitors kopen, HELP?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe monitors kopen, HELP?!

Goedeavond,

Ik ben al een tijdje bezig met produceren van house, nou heb ik nog goedkope ehm ja kleine rotspeakertjes van de mediamarkt haha waar niet geweldig geluid uitkomt.

Nou is mijn oog gevallen op de krk6, maar ik zit met een dillema, moet ik nou de rp2 of rp3 halen?

Als iemand een ander voorstel heeft hoor ik die graag!

Alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groeten,

Nick

Hoi Nick,

Zelf heb ik de rp2 en ben hier zeer tevreden over. Maar als je de rp3 kan betalen, zou ik daar voor gaan. Deze zijn toch weer wat verbeterd en vernieuwd.

Maar wat nog beter is:

Ga luisteren, welke vind JIJZELF het beste klinken (je kan, als het niet te ver van je vandaan is een keer naar Bax shop gaan). Nu heb ze daar ook pawn shop (weet het fijne er niet van, dus kijk wel even bij de voorwaarden), kan je gelijk je oude speakers inruilen ;)

Comment

Neem ze geen van tweeën. Voor het zelfde geld zijn er véél betere speakers te vinden. Toen we een paar maanden geleden gingen luisteren was de KRK G3 de eerste die af viel.

Vantevoren luisteren is inderdaad een must, anders doe je jezelf tekort.

Comment

Bij dit soort dingen zeg ik altijd: ga zelf luisteren.

Er zijn veel dingen die je op basis van reviews, ervaringen, etc kan kopen, maar daar horen monitoren niet bij...

Comment

inderdaad ga zelf luisteren, is het beste wat je kan doen.
          MAAR als je heel ver van Goes afwoont, kun je natuurlijk ook gebruik maken van de 60 dagen niet goed geld terug garantie...
          Ik heb zelf de krk rokit 6 g3, en ik ben er ZEER tevreden over... het enige minpuntje wat ik kan bedenken over deze speakers is dat ze redelijk groot zijn & dat ze voor mijn buren te hard gaan ;).
          Maar het zijn echt wel mooie speakers. Ik kan je vertellen, als je twijfelt tussen de generaties, pak dan de derde, want die schakelt automatisch uit na een half uur geen geluid. Anders moet je elke keer de speaker aan de achterkant uitzetten. Bovendien een iets mooiere afwerking eh.

Veel succes!
          Groetjes Rik

Comment

Originally posted by djrocksel View Post
            inderdaad ga zelf luisteren, is het beste wat je kan doen.
            MAAR als je heel ver van Goes afwoont, kun je natuurlijk ook gebruik maken van de 60 dagen niet goed geld terug garantie...
            Of gaan luisteren bij een andere zaak. O.a. bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ (het vroegere Feedback) heeft doorgaans een zeer ruim assortiment monitorspeakers opgesteld staan, heel snel en fijn te vergelijken.

Comment

Dat zou ik persoonlijk niet doen, want je kunt wel iets kopen en er tevreden mee zijn, maar misschien is er wel iets anders dat veel beter klinkt maar net zo duur is.
              Kort: dan heb je nog steeds geen vergelijkingsmateriaal. Dus ik zou inderdaad een zaak zoeken waar je kunt vergelijken...

Comment

Working...
              X