Announcement

Collapse
No announcement yet.

Upgraden geluidssetje hulp.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Upgraden geluidssetje hulp.

Ik wil graag mijn geluidsset upgraden zoals de titel al zegt. Met deze upgrade wil ik het volgende bereiken: betere geluidskwaliteit en meer geluidsdruk.

Ik heb nu de DAP Clubmate 15. Ik draai meestal house, electro, face en de top 10.

Mijn budget is maximaal 1000 euro inclusief de eventuele opbrengst van me huidige setje.

Ik had al iets in me gedachten en zou graag willen weten hoe jullie er over denken:

(1)- 2e clubmate 15 kopen
    (2)- mijn setje verkopen en dit setje kopen:

Alto Pro Speakerset.
    €bax-shop.nl/800,00

(3)- mijn setje verkopen en dit setje kopen;

Geluidsset met versterkers
    €bax-shop.nl/800,00

(4)- mijn setje verkopen en dit setje kopen:

Behringer DJ set actieve
    €bax-shop.nl/950,00

Of hebben jullie nog andere opties?

het is niet zo dat ik het volledig afschiet.
    maar 2 x een dap clubmate is niet echt handig.
    je moet meer sjouwen en je moet opletten hoe je je toppen gaat plaatsen.
    het is niet zo dat beringer set of alto set slecht is
    maar er zijn wel betere setjes
    zou je niet door sparen voor wat leukers en nog even draaien met dit setje ?
    Last edited by miciel; Sunday-09-03-2014, 15:15.

Comment

Een set uitbreiden met een ander merk/soort is niet zo verstandig, je haalt je hiermee allerlei problemen op de hals. Uitbreiden doe je dus best met dezelfde componenten, of anders overweeg je misschien best een performantere set.

Comment

Tweemaal een dap clubmate is inderdaad niet ideaal, maar wel een optie. De alto set is wel een hele goede optie, en als de set in goede staat is is het zeker een aanrader. Het zal alleen niet de grootste stap vooruit van de wereld zijn. De behringer set zou ik niet aan beginnen, zeker niet als je voor minder geld een beter klinkende set kan aanschaffen.

Comment

Working...
        X