Beste Gasten,
Ik heb eerder hier de vraag gesteld over hoe en wat om mijn huidige set te upgraden.
Ik kreeg het advies om alles te verkopen en voor een nieuwe set te gaan.
Alles gaat weg en wij willen graag een nieuwe set, alleen hebben we een probleem.
Wij draaien regelmatig van 75 tot 200 man feestjes.
Nu willen we een set die je kan uitbreiden want: ik ga geen 4 subs mee slepen als er maar 75 man komt.
De Vraag:
wat heb ik nodig bv 2 tops van.... 2 subs van .... 2 amps .... crosover? eq?
en aan welke bedragen moet ik denken?
- wat heb ik nodig tot 100 man.
- wat heb ik nodig tot 200 man.
- en wat heb ik nodig tot 500 man. (dit is veel dat weet ik en ik weet ook dat dit heel veel geld kost)
Wat voor muziek? ja dat verschild van apreski op een verjaardag tot hardstyle op standje oorlog.
Het moet niet alleen hard maar het moet vooral goed klinken.
wij hebben een redelijk budget maar hoeft niet het beste van het beste te zijn maar zeker geen jb systems oid.
kan je geld maar 1x uitgeven.
ik hoor het wel.
Ik heb eerder hier de vraag gesteld over hoe en wat om mijn huidige set te upgraden.
Ik kreeg het advies om alles te verkopen en voor een nieuwe set te gaan.
Alles gaat weg en wij willen graag een nieuwe set, alleen hebben we een probleem.
Wij draaien regelmatig van 75 tot 200 man feestjes.
Nu willen we een set die je kan uitbreiden want: ik ga geen 4 subs mee slepen als er maar 75 man komt.
De Vraag:
wat heb ik nodig bv 2 tops van.... 2 subs van .... 2 amps .... crosover? eq?
en aan welke bedragen moet ik denken?
- wat heb ik nodig tot 100 man.
- wat heb ik nodig tot 200 man.
- en wat heb ik nodig tot 500 man. (dit is veel dat weet ik en ik weet ook dat dit heel veel geld kost)
Wat voor muziek? ja dat verschild van apreski op een verjaardag tot hardstyle op standje oorlog.
Het moet niet alleen hard maar het moet vooral goed klinken.
wij hebben een redelijk budget maar hoeft niet het beste van het beste te zijn maar zeker geen jb systems oid.
kan je geld maar 1x uitgeven.
ik hoor het wel.
Comment