Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sub 808D van dB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sub 808D van dB

Beste

Ik heb de sub 808D van dB, ik zou er graag wieltjes onder plaatsen. Zouden jullie mij kunnen zeggen welke wieltjes en waar ik ze het beste monteer op de subs ?
    Dan nog één vraagje, ik had er graag ook beschermhoezen van dB voor gekocht. Op de site vind ik heel veel hoezen voor luidsprekers van dB, maar geen voor de sub 808D ?

Bedankt!

Wieltjes direct onder deze sub monteren zou ik persoonlijk niet doen, zijn ze niet op gemaakt qua constructie. Wat ik zelf zou doen is naar de bouwmarkt rijden voor een plaatje 20mm MDF, daar een goede frees in zetten om de pootjes van de sub er uit te halen, deze zwart lakken en er wieltjes onder te monteren van bijv. Penn Elcom. Dan heb je een te gekke wielplaat voor je subwoofer.

Het probleem met wielen in je subwoofer schroeven is voornamelijk dat de behuizing er niet op berekend is, wat bij schokken, stoten en als een wiel ergens achter blijft haken, voor schade kan zorgen. En daarbij dat je bij het boren elektronica raakt. Dat is iets wat je zeker niet wilt.

Comment

Oké, hartelijk dank Rick!

Maar nu over die hoezen, hebben jullie ook de hoezen voor de Sub 808D ? Ik vind heel veel hoezen voor dB luidsprekers op jullie site, maar geen voor de Sub 808D ? Of kijk ik er over ?

Comment

Voor de SUB 808D zijn naar mijn weten helaas geen hoezen beschikbaar.

Comment

Working...
        X