Announcement

Collapse
No announcement yet.

AKG k267 VS Beats Pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AKG k267 VS Beats Pro

Dusss,

de vraag is welke is beter en waarom,
    Hou wel van goede maar zeker juiste bass,
    maar uiteraard ook de hoge en mid tonen.
    Groeten,

Artyom
    Last edited by Artyom; Wednesday-02-04-2014, 20:09.

Ik heb beide hoofdtelefoons niet gehoord maar ik heb van mensen wel gehoord dat beats nogal zwaar overpriced is maar wel een mooie bass. er zit wel een groot nadeel aan dat het niet al te hard is :\ maar dat kan je als het goed is op je telefoon (als android is zeker) een helemooie keiharde smooth bass maken met de PowerAmp music player.

Comment

Ben totaal geen fan van Beats. Heb laatst de Pro nog gehoord, en heb altijd met die dingen dat ik voor hetzelfde geld veel beter kan krijgen. Maar als je er zoveel geld voor over hebt, ga dan vooral luisteren. Hoofdtelefoon onder de 100 euro zou ik nog wel zonder te luisteren kopen. Maar als je budget zo hoog is, zou ik zeker gaan luisteren voor je zoveel geld uitgeeft...

Comment

Goed geluid en flinke bass. Dat klopt al niet helemaal. Als je de bass gaat boosten en boosten trek je gewoon heel je geluid uit elkaar.

Wil je echt lekker geluid met wel diepe strakke bassen maar die wel in verhouding staat tot de rest. Kijk eens naar ultrasone. Ik heb zelf de 750 pro en wat een klank en heerlijk vol geluid.

Wil je wat minder uitgeven. Kijk naar de hd25 van senheiser. Klinkt wel net wat minder mooi maar doet het ook heel erg netjes.

Beats Nope. Niet mijn ding.
        Akg. Deze variant niet gehoord maar wel goede ervaringen met de producten van akg

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          Goed geluid en flinke bass. Dat klopt al niet helemaal. Als je de bass gaat boosten en boosten trek je gewoon heel je geluid uit elkaar.

Wil je echt lekker geluid met wel diepe strakke bassen maar die wel in verhouding staat tot de rest. Kijk eens naar ultrasone. Ik heb zelf de 750 pro en wat een klank en heerlijk vol geluid.

Wil je wat minder uitgeven. Kijk naar de hd25 van senheiser. Klinkt wel net wat minder mooi maar doet het ook heel erg netjes.

Beats Nope. Niet mijn ding.
          Akg. Deze variant niet gehoord maar wel goede ervaringen met de producten van akg
          Ik heb op mijn telefoon een flinke bass versterker en het klinkt nog steeds erg goed.

Comment

:(

En waar is dan je verhouding tussen laag en mid en hoog?

Precies de verhouding is helemaal naar zijn grootje geholpen. Enne mijn telefoon flinke bass en goed? Dat heb ik nog nooit ooit mee gemaakt. Ik heb heel erg veel verschillende gsm's gehad ( met een goede doe ik een half jaar ) en nog nooit ooit ergens echt goed geluid uit gehaald. Met echt wel nog een stukkie betere oortjes ( in-ears die op maat aangemeten zijn ) dan de meeste hoofdtelefoons. Zelfs de ultrasone van mij en de hd 25 van me maat komen hier niet eens bij in de buurt.

Als ik ze dan op me audio interface aansluit dan kan ik je zeggen dat er een wereld voor je open gaat van geluid. Niets extra boosten of omhoog versterken gewoon luisteren zoals het bedoelt is. Als je gaat boosten en versterken krijg je in 99,9 van de 100 keer gewoon een brij prut laag wat er wel veel is maar gewoon nergens meer naar klinkt.

Enne het heet volgens mij niet voor niets een telefoon. Da ding is om mee te bellen en spelletjes te spelen. Niet om te zeggen ik ga er eens echt lekker geluid / muziek mee luisteren.

Dus of jou lat ligt gewoon erg laag voor GOED geluid of je hebt toevallig net 1 van die weinige super duper fantastische geweldige hoofdtelefoons met net 1 van de toch wel erg weinige gsm's waar ik net geen ervaring mee heb die wel super geluid geeft. 1 van deze 2 zal het toch wel moeten zijn.

Comment

ik heb persoonlijk als ik in de taxi s'middags terug naar huis zit snel een beetje hoordpijn maar als ik de echte top frequenties er niet af haal een beetje of wat bass versterk dan klinkt het allemaal zo schel.
              dus ik weet niet of het persoonlijk dus zo ligt of dat het gewoon beter klinkt :p ik ben zelf 90% van de hardstyle en daar hoort ook wel een lekker bass bij :) maar ik zal het eens proberen om op een paar bepaalde momenten eens de versterker lager te zetten. (ps: ik heb de samsung galaxy s2)
              ik heb ff rond gekeken naar wat ongeveer mensen vinden van de geluidskwaliteit die er uit komt en ik zie gemiddeld de cijfers rond de 9 van de 10 liggen dus het is niet echt crap XD (gelukkig)

Comment

Geluid wat goed is voor een gsm wat eruit komt kan niet slecht of verkeerd zijn. Maar dat is op de schaal voor een gsm.
                Niet op de schaal van wat geluid kan zijn.

Als je dus je gsm op de schaal van 0 tot 10 legt wat geluid kan zijn ( en dan dus niet wat er uit een gsm kan komen ) zal het dus nooit een 10 gaan worden. Dan klinkt de gsm echt gewoon el cheapo. Dit hoor je niet alleen in de dynamic terug maar ook gewoon in de weergave van het geluid en de details hierin.

Neem ik me in-ears of me ultrasone hoofdtelefoon en ik plug deze in me gsm dan klinkt het gewoon echt een behoorlijk stuk anders dan wanneer ik deze in me audio interface steek of me mixer ( waar dan wel een goede audio speler aan zit )

Nu scheelt het ook dat veel hardstyle niet de meest fantastische geluidskwaliteit van zijn eigen heeft. Wat er niet in zit ga je er natuurlijk ook niet uithalen.

Maar goed terug on topic.

Bax had volgens mij ook een groepbuy voor de beyer dynamics dt770 pro. Dit is ook een erg toffe hoofdtelefoon. Zeker in vergelijking met de kosten. Is ondertussen ook wel een gevestigde naam.

Comment

Ik denk nog steeds dat voor een budget dat de ps heeft, hij er het beste aan doet om gewoon te gaan luisteren, en daarbij ook naar andere merken gaat luisteren om zich te oriënteren. Heb je heel veel profeit van, voor bvb latere aankopen, ikzelf heb een paar maanden geleden naar heel wat koptelefoons geluisterd, puur uit interresse. Ben er wel wat van opgestoken. Weet dat ik Beats gewoon helemaal niets vind, er voor Pioneer in 90% van de gevallen ook wel betere alternatieven zijn in dezelfde prijsklasse. En dat vooral signature modellen (wat over het algemeen bij bijna alles wel zo is) overprized zijn, puur en alleen omdat het aan een bekende naam gekoppeld is. Neem van hetzelfde merk een niet-signature model van een paar tientjes goedkoper en je hebt nagenoeg hetzelfde geluid...

Ga dus goed luisteren, zeker de moeite waard en al helemaal als je budget schijnbaar 300+ is.

Comment

Working...
                  X