Naar een aantal verschillende zaken te hebben gelezen op het forum dacht ik dat het eens tijd wordt om zelf een vraag te stellen. Mijn hobby was altijd al bezig zijn met muziek, daardoor draaide ik af toen wel eens wat muziek op een feestje. Hiervoor huurde ik eigenlijk altijd luidsprekers. Afgelopen jaar een huisje gekocht en hopelijk nu ook de ruimte om zelf wat spullen aan te schaffen.
Nu wil ik graag jullie ervaring en adviezen op het gebied van luidsprekers & versterkers. Ik heb zelf al van alles gelezen op het internet. En heb al verschillende luidsprekers gehoord & gezien. In het verleden een aantal verschillende merken gehuurd zoals Behringer & DB Technologies. Behringer is me zeer goed bevallen, de power die daar in zit. Voor me gevoel kwa prijs/kwaliteit verhouding goede speakers.
Nu zit ik zelf eigenlijk te kijken naar de volgende set, graag jullie mening en advies:
2 x Behringer B1520 PRO Eurolive passieve luidspreker- vloermonitor
2 x Behringer B1800X PRO Eurolive passieve subwoofer
2 x Behringer iNUKE NU6000 versterker
1 x Behringer CX-3400 crossover
Ik zie alle opmerkingen tegemoet, mijn verleden leert ook al dat goedkoop uiteindelijk vaak duurkoop wordt.
Groeten Nicholas
Nu wil ik graag jullie ervaring en adviezen op het gebied van luidsprekers & versterkers. Ik heb zelf al van alles gelezen op het internet. En heb al verschillende luidsprekers gehoord & gezien. In het verleden een aantal verschillende merken gehuurd zoals Behringer & DB Technologies. Behringer is me zeer goed bevallen, de power die daar in zit. Voor me gevoel kwa prijs/kwaliteit verhouding goede speakers.
Nu zit ik zelf eigenlijk te kijken naar de volgende set, graag jullie mening en advies:
2 x Behringer B1520 PRO Eurolive passieve luidspreker- vloermonitor
2 x Behringer B1800X PRO Eurolive passieve subwoofer
2 x Behringer iNUKE NU6000 versterker
1 x Behringer CX-3400 crossover
Ik zie alle opmerkingen tegemoet, mijn verleden leert ook al dat goedkoop uiteindelijk vaak duurkoop wordt.
Groeten Nicholas
Comment