Announcement

Collapse
No announcement yet.

Marshall Hanwell Anniversary Edition portable speaker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Marshall Hanwell Anniversary Edition portable speaker

Hoi,
    Heeft er iemand ervaring met de Marshall Hanwell Anniversary Edition portable speaker?
    Als ik zo naar de eigenschappen kijk moet dat heel goed spelen. Is er iemand die deze heeft en mij kan zeggen hoe hard/zuiver deze daadwerkelijk speelt?
    Ik heb zelf een Bose Soundock die heel goed speelt, maar toch niet hard genoeg en ik zoek een toestel wat beter is maar tot nu toe nog niet gevonden.
    Grtz

Persoonlijk zou ik adviseren hem gewoon te bestellen, uit te proberen en binnen 60 dagen terug te sturen indien hij niet bevalt. Dit omdat het lastig beoordelen is of hij aan jouw eisen gaat voldoen en zo kun je mooi een 1 vs 1 vergelijking maken. :)

Wel denk ik dat hij aan je eisen gaat voldoen, gezien de vrij forse speakers die er in zitten. Maar ook dat is weer iets wat iedereen voor zichzelf moet bepalen omdat je dat anders ervaart dan een ander. ;)

Comment

Dus ik mag deze kopen, proberen en als het mij niet aanstaat krijg ik gewoon mijn geld terug? of krijg ik dan een waardebon?
      Als ik alles goed bekeken heb lijkt mij deze speaker wel een van de beste die ik op jullie site vond. Zelfs de prijs valt heel goed mee, te goed eigenlijk. Nu heb ik wel geen enkele ervaring met marshall maar het lijkt me toch een betrouwbaar merk.

Comment

Originally posted by Sander1986 View Post
        Dus ik mag deze kopen, proberen en als het mij niet aanstaat krijg ik gewoon mijn geld terug? of krijg ik dan een waardebon?
        Jazeker! Je krijgt dan gewoon je geld teruggestort. Voordeel van de 60 dagen zichttermijn, kun je hem op je gemakje uitproberen. Uiteraard dien je hem dan wel netjes terug te sturen mocht je voor die optie kiezen, dus met verpakkingsmateriaal en alle accessoires er bij. :)
        Als ik alles goed bekeken heb lijkt mij deze speaker wel een van de beste die ik op jullie site vond. Zelfs de prijs valt heel goed mee, te goed eigenlijk. Nu heb ik wel geen enkele ervaring met marshall maar het lijkt me toch een betrouwbaar merk.
        Het is uiteraard een speaker die als leuke 'gimmick' bedoeld is, dus een speaker voor thuisgebruik met de welbekende Marshall versterker-look. Dat er echter gebruik wordt gemaakt van een 100W klasse D versterkermodule voor deze speaker geeft wel aan dat het niet zomaar alleen een gadget is, maar hij ook gebouwd is voor een vrij serieus geluid. Daarnaast is Marshall al jaren op de markt in de gitaarwereld (zie ook de '50 years of loud' referentie op de speaker ;))

Comment

Dat vind ik altijd moeilijk bij het kopen van speakers, dat je niet precies weet hoe hard en zuiver ze klinken. Hoeveel het verbruik is (100w) wilt niet veel zeggen. Maar ik ga ze toch maar eens bestellen. Ik zal hier dan zeker laten weten hoe ze gaan en als ze beter zijn als de bose sounddock die ik nu heb.

Comment

Originally posted by Sander1986 View Post
            Dat vind ik altijd moeilijk bij het kopen van speakers, dat je niet precies weet hoe hard en zuiver ze klinken.
            Klopt.
            Hoeveel het verbruik is (100w) wilt niet veel zeggen.
            Voor een compacte speaker van deze klasse is dat een vrij behoorlijke versterkermodule die er in zit. Hier wordt niet gesmeten met '3600W PMPO' termen. Dat wil in dit geval zeggen dat de versterkermodule niet vlug over zijn nek zal gaan (clippen) en je dus op hoger volume ook nog steeds een strak geluid hebt waarbij de bass niet wegvalt, ondefiniëerd wordt of rommelig wordt. Maar op basis van specs de prestaties vergelijken met je Bose sounddock is vrijwel onmogelijk.
            Maar ik ga ze toch maar eens bestellen. Ik zal hier dan zeker laten weten hoe ze gaan en als ze beter zijn als de bose sounddock die ik nu heb.
            Dat is in dit geval de juiste optie. ;)

Comment

Working...
            X