Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allsound PC 81 a Boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allsound PC 81 a Boxen

Hallo allemaal,

Ik heb het hele internet afgstruind om informatie over de Allsound PC 81a boxen te krijgen. Ik heb hier 2 van thuis staan maar 1 een er van zijn 2 speakertjes kapot.
    voor zover ik weet zijn het 4" 8ohm en 8 watt speakertjes. Ik zou graag de zelfde speakertjes willen terug zetten. Wie weet of heeft er van deze speakers thuis liggen. Of wie weet wat ik zou kunnen gebruiken als vervanging.2014-04-04 06.56.06.jpg2014-04-04 06.56.23.jpg2014-04-03 21.49.28.jpg

Ik heb ook ff voor je rondgekeken 10 minuutjes maar ik kan het helaas ook niet vinden.
    Ik hoop dat er nog iemand anders het voor je vind en anders moet je denk ik andere speakers gaan gebruiken of 1 :p
    mag ik vragen hoe oud de speakers zijn ? (waneer zijn ze uitgekomen)

Comment

Ziet er uit als Bose 802-imitaties (of andersom als voorlopers, kan natuurlijk ook). Ken ze in ieder geval niet. Wat is er defect aan de speakers? Brokkelt de surround rond de conus af? Want dan loont het misschien meer om alle speakers tegelijk te vervangen aangezien de kans aanwezig is dat ze allemaal even oud zijn.

Comment

Ze zijn oud, Allsound word niet meer gemaakt, maar hoe oud weet ik niet. Ik heb ze van een kennis om op te knappen. Ze gaf aan dat een box het niet meer deed. Dit kon natuurlijk een kabelbreukje of los contactje zijn. Maar helaas 2 kapotte speakertjes. De boxen en ook een hele leuke buizwenversterker zijn nog in een bijzonder nette staat.
        De staat van de losse speakertjes is ook goed geen poreuze delen. ik durf het wel aan om alleen de 2 kapotten te vervangen. het zijn overigens 5"speakertjes van 4 ohm en 8 watt.
        Last edited by Gabbie; Saturday-05-04-2014, 00:17.

Comment

Als het wat mag kosten kun je ze misschien laten reconen?

Comment

Originally posted by Hollender View Post
            Als het wat mag kosten kun je ze misschien laten reconen?
            Dat zou hij kunnen doen. maar kan hij dan beter niet gewoon nieuwe speakers nemen? (ik weet niet hoe veel dat kost maar het zal wel wat zijn)

Comment

Ik wil wel graag nieuwe speakertjes maar kan nog niet de juisten vinden.

Comment

Working...
              X