Voor een kantine zou ik een 2 goede subs nemen die niet al te groot zijn. Neem daar een 4 goede toppen bij. Dan heb je een goede spreiding en toch overal een lekker geluid voor een nette prijs.
Waar je dan naar zou kunnen kijken is bijvoorbeeld
4x een top 10 inch arena speaker van db-technologies Plaatje jeej
2x een top sw15 of sw 18 van db-technologies Ook plaatje jeej
Neem hier de juiste versterkers bij een een dbx rackdrive of een xillica of weet ik veel wat voor managment systeem en tada klaar.
Ga je de tent in. Neem er 2 extra subs bij. Zet 4 subs bij je podium. Neem er 2 toppen bovenop. De 2 andere toppen zet je halverwege de zaal.
Ideaal mwa het zal neit zo hard gaan als je vorige set. Leuk volume / acceptabel. Ja dat ga je er wel mee halen. Achterin niet meer standje oorlog hoeven kan maar als je een grote hoorn met openingshoek hebt gaat het achterin heel erg wroem wroem wroem klinken en is er weinig verstaanbaar bij.
Waar je dan naar zou kunnen kijken is bijvoorbeeld
4x een top 10 inch arena speaker van db-technologies Plaatje jeej
2x een top sw15 of sw 18 van db-technologies Ook plaatje jeej
Neem hier de juiste versterkers bij een een dbx rackdrive of een xillica of weet ik veel wat voor managment systeem en tada klaar.
Ga je de tent in. Neem er 2 extra subs bij. Zet 4 subs bij je podium. Neem er 2 toppen bovenop. De 2 andere toppen zet je halverwege de zaal.
Ideaal mwa het zal neit zo hard gaan als je vorige set. Leuk volume / acceptabel. Ja dat ga je er wel mee halen. Achterin niet meer standje oorlog hoeven kan maar als je een grote hoorn met openingshoek hebt gaat het achterin heel erg wroem wroem wroem klinken en is er weinig verstaanbaar bij.
Comment