Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe set

Ik ben op zoek naar een nieuwe set. Ik kwam na wat zoeken op deze uit http://www.bax-shop.nl/combi-spelers...t-details.html. Maar zelf heb ik nog eigenlijk nooit echt van Gemini gehoord maar het ziet er wel uit als een leuk setje. Mijn vraag is of er iemand hier draait met een Gemini of dat er iemand ervaring mee heeft. En als iemand nog een ander leuk setje weet in deze prijsklasse hoor ik het ook graag:D

Misschien de Pioneer DDJ SX?

Comment

Originally posted by twistdj. View Post
      Misschien de Pioneer DDJ SX?
      Ziet er ook uit al een leuk setje. Heb nu nog een Wego om het beatmatchen steeds meer onder controlle te krijgen, maar ik draaide laatste op een CDJ900 met een DJM900 nexus. Wat een mooi speelgoed was dat zeg. Merkte toen ook dat ik een paar hele leuke effecten mis op mijn Wego. Weet jij toevallig of Cdj 1000 mk3+djm600 veel verschilt met de 2000 serie? Want deze kan ik bijna voor het zelfde bedrag halen.

Comment

Originally posted by beyondlights View Post
        Weet jij toevallig of Cdj 1000 mk3+djm600 veel verschilt met de 2000 serie? Want deze kan ik bijna voor het zelfde bedrag halen.
        Doel je op de cdj 2000? De enige overeenkomst met de cdj1000mk3 is eigenlijk dat ze allebei cd's af kunnen spelen. Verder zijn de verschillen erg groot.
        Cdj 2000 kan overweg met usb-sticks, kan als midi controler gebruikt worden, kan in een netwerk gehangen worden, kan (mp3)cd's afspelen etc.
        Cdj 1000 kan (mp3)cd's afspelen.
        Dan: djm 600 vs djm 900
        Djm 600 is een analoog mengpaneel met effecten en een verschrikkelijke gain structuur.
        Djm 900 is een digitaal mengpaneel met effecten, midi compatible en verbeterde gainstructuur.

Maar als je van plan bent om zo'n bedrag uit te geven (is geen tientjes-werk) lijkt het me verstandig als je zelf ook het een en ander opzoekt op internet. Er is genoeg over te vinden.

Tot slot: een cdj2000 voor bijna het zelfde bedrag als een cdj1000? Dan is of de 2000 is wel heel erg goedkoop (pas op...dit heeft vaak een reden) of de 1000 is heel erg duur.

Comment

Originally posted by Greendiek View Post
          Doel je op de cdj 2000? De enige overeenkomst met de cdj1000mk3 is eigenlijk dat ze allebei cd's af kunnen spelen. Verder zijn de verschillen erg groot...Maar als je van plan bent om zo'n bedrag uit te geven (is geen tientjes-werk) lijkt het me verstandig als je zelf ook het een en ander opzoekt op internet. Er is genoeg over te vinden.
          Tot slot: een cdj2000 voor bijna het zelfde bedrag als een cdj1000? Dan is of de 2000 is wel heel erg goedkoop (pas op...dit heeft vaak een reden) of de 1000 is heel erg duur.
          De cdj2000 vind ik een heel mooi ding ja, maar die ik me op het moment te duur. hmm dan heb ik niet zoveel aan de cdj1000, want ik wil er wel graag 1 met usb poorten.

En bedoelde met zelfde bedrag de CDJ1000 voor bijna hetzelfde bedrag als de Gemini.

Comment

Working...
          X