Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluid set.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluid set.

Ik ken ik klein beetje van PA, over hoe het werkt etc. Maar mijn vraag is of ik de Devine B115a zou kunnen gebruiken samen met 2 Devine trono 12's voor ongeveer 50 man?, en wanneer de Devine b115a me goed bevalt dat ik nog z'n set haal, en voor hoeveel man zou ik dan kunnen draaien?

Mvg, Bradley

Ja je kan 2 trono 12 aansluiten op een B115A of je er ook nog 2 set bij kan zetten ik zou dan zeggen neem nog 1 B115A erbij en je bent er.
    Over klank etc kan ik niks zeggen want ik heb devine nog nooit gehoord maar voor de prijs heb ik wel een idee hie het klinkt.

Comment

En hoeveel man zou ik hiermee kunnen plezieren ongeveer met 1 set? en met 2 ?

Comment

Ligt aan de locatie,
        in een halletje, misschien 40?
        Op een open veld, is het net genoeg voor wat achtergrond muziek...

Met een tweede set haal je niet veel meer in huis, je kunt met de twee extra toppen het geluid iets beter verspreiden...
        Wat je dan kan doen is een sub-top opstellen maken, dus aan de linker kant een sub met top, en rechts.

Maar waarom spaar je niet even door, en kijk dan naar bijv. Behringer, ook budget, maar al een stuk beter.

Comment

Let wel dat het een budgetsysteem is, dus ontworpen voor toepassingen zoals garagefeesten, tuinfeesten, verenigingsgebouwtjes, kleine zaaltjes, kleine klassenfeestjes, etc.

De B115A produceert aardig wat lage tonen en het voordeel is inderdaad de ingebouwde versterkermodule waar je ook je tops op kunt aansluiten. 50 man moet zeker lukken met een 2.1 combinatie. Maar houd wel in de gaten dat je behoorlijk wat imposant ogend hout meesleept iedere keer, wanneer je een dubbele set wilt neerzetten van twee subs en vier toppen.

Dan is het misschien een optie om te kijken naar een systeem met een wat hoger rendement en een meer compacte constructie. Maar, daar moet je dan ook weer het budget voor hebben. De vraag is dus, wat wil je er aan uit gaan geven?

Comment

Working...
          X