Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules xps 2.0 80 werken niet naar behoren HELP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules xps 2.0 80 werken niet naar behoren HELP

Dag Mensen,
    Ik ben niet goed met audio en deze fout zal dus waarschijnlijk bij mijzelf liggen, maar ik heb dus hulp nodig.
    Ik heb vandaag Hercules xps 2.0 80 speakers gekocht en aangesloten (volgens mij goed), maar 2 dingen.
    1. Als ik geen muziek speel, maar wel het volume hoog zet hoor ik een ruis. Hoe verhelp ik dit?

2. Bij het kijken van een youtube video waar normaal in wordt gepraat worden de stemmen helemaal weggedrukt tegenover het geluid. De speakers willen all het geluid als het ware in muziek omzetten. Hoe kan dit/ hoe verhelp ik dit?

Als je meer informatie/ betere uitleg wilt zeg het even,

Alvast bedankt
    Frank

Waar heb je ze op aangesloten?

Comment

Op mijn computer gewoon. Door gebruik te maken van de meegeleverde adapter.

Comment

Zijn de draadjes tussen de speakers op de juiste connectoren aangesloten? Dus zwart op zwart, rood op rood?

Werkt het wel goed als je bijv. een hoofdtelefoon aansluit?

Comment

Als ik mijn koptelefoon aansluit op de speaker hoor ik hetzelfde als dat ik gewoon naar de speaker luister, maar ik denk dat het probleem van de stemmen bij het youtube filmpje meer komen door instelling op de computer. Enig idee wat voor instellingen er verkeerd kunnen staan?

Comment

Sorry het was een hele domme fout van mij ;p De plug aan de achterkant zat er niet helemaal in.... heel dom ;p bedankt voor het reageren rick!

Comment

Mooi dat het opgelost is in ieder geval. ;)

Comment

Working...
              X