Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 subs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 subs

Hallo,

Ik heb 2 devine tops actief 400 watt 15 inch woofer.

Nu wil ik er 2 subs bij. Heb zelf al rond gekeken. Kom er nog niet echt uit.
    Het gaat over actieve subs. Prijs per sub rond de 400 euro. Voor hoeveel man is rond de 100 max. Geen divine subs. behuizing vind ik minder

Wat adviseren jullie?

Al vast bedankt

Rob derkse
    Last edited by robbiehafc; Tuesday-15-04-2014, 21:39.

Je hebt dus al 2 subs.

Tip 1. Neem altijd de zelfde. Verschillende kan wel maar dan word het een ingewikkeld verhaal.

Wil je niet nog een set devine woofers. Dan zou ik je eerder aanraden om de gene die je al hebt weg te doen en nieuwe te nemen. Het is namelijk vrij moeilijk en ingewikkeld om verschillende subs goed samen te laten werken. Vaak levert het dan dus al snel meer problemen op dan voordelen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Je hebt dus al 2 subs.

Tip 1. Neem altijd de zelfde. Verschillende kan wel maar dan word het een ingewikkeld verhaal.

Wil je niet nog een set devine woofers. Dan zou ik je eerder aanraden om de gene die je al hebt weg te doen en nieuwe te nemen. Het is namelijk vrij moeilijk en ingewikkeld om verschillende subs goed samen te laten werken. Vaak levert het dan dus al snel meer problemen op dan voordelen.
      hij heeft 2 tops en wilt 2 subs bij de 2 tops!
      dat is waarschijnlijk wat hij bedoelt

Comment

Working...
      X