Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alto pro luidsprekers ervaringen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alto pro luidsprekers ervaringen

Hooii, ik heb een vraagje..

Ik heb 2 x de Alto Pro TS-112A V2 actieve luidsprekers 800 watt en 1x Alto Pro TSSUB15 actieve subwoofer.

ik heb binnenkort een feest waar ik moet draaien in een zaal voor 1000 personen. kunnen deze luidsprekers dit aan ?

Wie heeft ervaring met deze luidsprekers ???

Voor 1000 man???

Ik vrees dat je dan een hoop van deze speakers nodig gaat hebben.

Met andere woorden, nee, dat kunnen ze zeker niet aan.

Comment

De capaciteit van de zaal is 1000 personen zittend, maar dr zullen 500 personen aanwezig zijn.

wat kunnen de luidsprekers die ik heb wel aan dan max?

gr

Comment

Ik zou persoonlijk met dat setje een 75 personen Max aan gaan.

Voor 500 personen kom je toch wel in een heel ander segment. Dan heb je dus eigenlijk speakers nodig met een flink wat hoger rendement / capaciteit.

Als je het dus zelf wil gaan doen zal je of diep in de buidel moeten tasten voor een deftig setje of je zou wat moeten gaan huren. Met de installatie waar je nu over beschikt ga je het in ieder geval zoals aangegeven niet redden.

Enne 1000 zitten dan gaan er meer dan 1000 in als ze staan:)
        Ook het soort muziek en de situatie van de zaal zelf heeft nog wat invloed op wat je precies nodig hebt

Comment

Dan kun je beter je eigen set als monitorset op het podium / in de DJ booth gebruiken en inderdaad een set inhuren. Wat je dan wel nodig hebt is onder andere afhankelijk van de muziekstijl, gewenst volume, zaalvorm, zaalgrootte en of de zaal deels afgeschermd wordt ja of nee.

Comment

Working...
          X