Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke speakers kan je het beste aanschaffen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke speakers kan je het beste aanschaffen?

hoi.
    Ik ga binnenkort zelf voor het eerst draaien en ga ik ergens waarschijnlijk wat speakers leenen maar ik wil daarna graag zelf speakers gaan kopen :)
    Dit draaien van muziek zal beginnen met kleine klassen feestjes en verjaardagen maar ik wil zo veel mogelijk kracht krijgen als het maar kan :) (speakers voor rond de 150-250)
    Ik heb nu ongeveer 1200 euro wat ik kan uitgeven voor tops. En dat ik later dan nog subs erbij kan kopen)
    maar welke tops kan ik het beste kopen voor 1200 euro? (als passief met goede versterker) ???

alvast bedankt :D

Is die 1200,- voor de twee toppen met versterker?
    Moet het per se passief zijn?
    Wil jij 150/250 man gaan doen met twee toppen?..
    Moet het per se nieuw zijn?

Comment

Originally posted by stefke96 View Post
      Is die 1200,- voor de twee toppen met versterker?
      Moet het per se passief zijn?
      Wil jij 150/250 man gaan doen met twee toppen?..
      Moet het per se nieuw zijn?
      ja 1200,- met versterker
      Ik begin met een paar feestjes van mijn oude basis school met 2 tops. Later als het wat grotere worden wil ik 1/2 subs erbij kopen maar die staan los van die 1200 euro.
      nee het hoeft niet passief te zijn. daarom had ik het tussen haakjes gezet :)
      Ja, mijn ouders vinden het niet goed om 2e hands speakers te kopen van mensen die ik niet ken D:

Comment

Een vol en goed geluid voor 250 man ga je niet redden met alleen 2 toppen. Dan zal je er toch wel echt subs onder moeten zetten.

Wil je al wel een leuke set toppen. Dan denk ik dat je met de db technologie opera 912dx een mooie start maakt. Maaaar nogmaals dit zijn alleen de toppen. Hiermee creëer je wel een krap aan genoeg mid en hoog maar zeer zeker geen laag voor zoveel personen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          Een vol en goed geluid voor 250 man ga je niet redden met alleen 2 toppen. Dan zal je er toch wel echt subs onder moeten zetten.

Wil je al wel een leuke set toppen. Dan denk ik dat je met de db technologie opera 912dx een mooie start maakt. Maaaar nogmaals dit zijn alleen de toppen. Hiermee creëer je wel een krap aan genoeg mid en hoog maar zeer zeker geen laag voor zoveel personen.
          ok. thx.
          het begin voor zo'n 80 kinderen zal niet zo veel bass nodig hebben denk ik XD en anders kijk ik wel rond of ik het ergens nog kan krijgen.

Comment

nog 1 vraagje
            als ik een sub wil is het dan handig om bv 1 van 1000 euro te nemen of 2 van 500?
            Last edited by (Daan)RandomStyleRecords; Wednesday-30-04-2014, 21:50.

Comment

Als eerste
              Zou je met de xd willen stoppen. Ik begin me er namelijk een beetje aan te storen.

Dan daarna. Je kan het best subs nemen die Aansluiten op je toppen. Of dit een sub is van 1.000 of van 500 kan je dus niet zeggen zonder te weten welke top erop komt.

Comment

Working...
              X