Announcement

Collapse
No announcement yet.

subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• subwoofer

Hallo ik ben nieuw hier op de site enzit met wat vragen. ik heb nog een ouwe versterker staan van het merk xxl power. 240watt of 2x 120. Nu zou ik hier een subwoofertje op aan willen sluiten maar moet nog een woofer en crossover bestellen hier by bax. Alleen is mijn vraag wat past by die versterker?kist voor de sub heb ik nog. En zou ik deze versterker kunnen doorverbinden zodat ik die 240 watt totaal naar de sub kan sturen? Zo ja hoe doe ik dat? Gewoon de 2 plussen en minnen doorlussen? Ik hoor het graag...ben niet zo heel bekend met de dj-wereld. Het is gewoon voor als we af en toe op nfestival staan...wie kan me helpen? Groet haf

Zomaar plussen en minnen aan elkaar knopen is niet verstandig, daar kun je het hele zaakje mee naar z'n mallemoer helpen.

Ligt echt aan het type versterker of je die kunt bridgen of niet, maar wat in jouw geval misschien beter is, is om een actieve subwoofer aan te schaffen. Is relatief gezien goedkoper als je er maar 1 nodig hebt (zeker omdat je dan ook nog een crossover nodig hebt) en een stuk makkelijker qua aansluiten.

Comment

Working...
    X