Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ Ergo-V & Virtual DJ Error

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ Ergo-V & Virtual DJ Error

Hallo,

Ik heb een Pioneer DDJ Ergo-V met Virtual DJ LE.

Ik heb de Pioneer aangesloten op de laptop en de drivers en Virtual DJ geïnstalleerd.
    Bij het opstarten van Virtual DJ en bij het op 'Apply' klikken bij de CONFIG krijg ik de foutmelding:

Error in the ASIO sound driver: Your soundcard is probably not connected, or the settings are incorrect.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
    - Laptop opnieuw opstarten
    - Virtual DJ opnieuw starten
    - Andere instellingen toepassen in CONFIG
    - Van LIJN PIONEER DDJ-ERGO mijn standaard audio apparaat maken

Dit heeft allemaal niks geholpen.
    Heeft er iemand een oplossing voor mij, want ik kom er echt niet meer uit!!!!!

Ik heb zelf ook de Ergo en heb hier ook af en toe last van. Misschien moet je de usb in een andere poort doen?
    Als dat niet werkt zou ik de computer opnieuw opstarten met usb erin (Ergo uit). Daarna zet je de Ergo weer aan en als het goed is zie je dat hij de stuurprogramma's aan het downloaden is. Zit hier misschien een fout? Zo nee wacht tot dat het downloaden klaar is en start daarna je Virtual DJ op.
    Als dit niet werkt weet ik het ook niet meer.

Comment

Zorg dat je bij de instellingen je Ergo als geluidskaart hebt geselecteerd.

Virtual DJ -> Config -> Bij outputs selecteer je Headphones, bij soundcard selecteer je je DDJ Ergo -> Apply.

Zo heb ik het bij mij ingesteld met een andere midi controller, maar ik ga ervan uit dat dit bij de Ergo hetzelfde werkt. Als het goed is heb je nu je ergo ingesteld als geluidskaart, krijg je nu geluid en kun je voorbeluisteren via een hoofdtelefoon. Als je deze melding blijft krijgen, kun je het beste even contact opnemen met de helpdesk van Bax-Shop.
      Last edited by yvesproductions; Wednesday-30-04-2014, 22:10.

Comment

Dank voor jullie snelle reactie.
        Helaas heeft dit allebei niet geholpen.
        Iemand nog enig idee voor dat ik een telefoontje doe naar BAX of Pioneer?

Comment

In dit filmpje (vanaf 0:22) wordt er een volgorde gezegd waarin je het moet installeren, en daarna zeggen ze dat in de handleiding staat hoe je instellingen moeten staan. Heb je dit al eens geprobeerd, of de handleiding al een doorgelezen?

Comment

Working...
          X