Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tweeter vervaning JBL TR 255

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tweeter vervaning JBL TR 255

Beste,

Ik zoek een vervanger voor de tweeter van een jbl tr 255. Welke op bax-shop is hiervoor het meest geschikt?

Mathijs

Heb je bij Bax al eens geïnformeerd of ze niet gewoon de originele kunnen leveren?

Comment

is hij kapot en heb je een nieuwe nodig of wil je er gewoon andere in?
      want als je een 1 kapote hebt kan je het beste er een orginele terug in stoppen omdat je anders ongelijk geluid krijgt aan verschillende kanten!

Comment

Ze zijn beide stuk. En het model is al meer dan 10 jaar oud, dus ik denk dat ze de originele niet meer verkopen.

Comment

Originally posted by Mathijs_ View Post
          Ze zijn beide stuk. En het model is al meer dan 10 jaar oud, dus ik denk dat ze de originele niet meer verkopen.
          hoeveel inch tweeter is het?

Comment

Een van de voordelen van de zogezegde A-merken is dat je er vaak nog heel lang reserve onderdelen voor kunt vinden. Ik zou toch eerst nog maar eens proberen om de originele ergens te bestellen. Naar het schijnt verkopen ze bij Bax ook JBL *hint*

Comment

Deze (http://www.bax-shop.nl/tweeter/jbl-t...t-details.html) tweeter had ik ook al gevonden. Maar het is niet de originele & ook heel prijzig. Is er geen goedkopere vervanger?

Comment

Ik zou eens even zoeken op ebay, ik vond bv deze

Comment

Deze (http://www.bax-shop.nl/tweeter/jbl-t...t-details.html) tweeter had ik ook al gevonden. Maar het is niet de originele & ook heel prijzig. Is er geen goedkopere vervanger?
                  Een klein beetje zoekwerk doet mij vermoeden dat dat wel de originele is, echter kun je ook enkel het diafragma vervangen (goedkoper) zoals hierboven al staat.
                  Je zou dus eens kunnen informeren om er zeker van te zijn of je kunt de gok nemen door met wat zoekwerk een goedkoper alternatief te vinden...

Comment

Hmm oke dit lijkt me dan inderdaad de beste oplossing! Iedereen bedankt voor de snelle reactie!

Comment

Working...
                    X