Hallo,
ik heb onlangs 2x de power dynamics PD-15A gekocht. Het zijn 2 actieve speakers. Nu wil ik graag een sub erbij kopen voor de bass.
Ik heb veel moeite gedaan om alles in te lezen, maar kom er niet helemaal uit.
Welke subs kan ik hier voor gebruiken en waar moet ik hierbij op letten?
En ook vroeg ik me af, hoe sluit ik actieve speakers aan op een actieve sub, of kan ik hiervoor ook eventueel een passieve sub gebruiken die ik dan weer aansluit op de versterker van de speaker, of werkt dit niet zo? Ook vraag ik me dan af hoe de hele aansluiting er dan uit gaat zien mocht ik een actieve of eventuele passieve sub gaan gebruiken.
Misschien voor andere simpele vragen, maar ik ben nog niet zo thuis in dit alles en krijg het antwoord nergens gevonden op internet!
Specs en achterkant van m'n speakers:
Power rms 200W
Peak power 800W
Magnet weight 60 oz
Woofer 15"
Impedance 4 Ohms
Frequency response 40Hz-18kHz
SPL @ 1W/1m 98dB +/-2dB
ik heb onlangs 2x de power dynamics PD-15A gekocht. Het zijn 2 actieve speakers. Nu wil ik graag een sub erbij kopen voor de bass.
Ik heb veel moeite gedaan om alles in te lezen, maar kom er niet helemaal uit.
Welke subs kan ik hier voor gebruiken en waar moet ik hierbij op letten?
En ook vroeg ik me af, hoe sluit ik actieve speakers aan op een actieve sub, of kan ik hiervoor ook eventueel een passieve sub gebruiken die ik dan weer aansluit op de versterker van de speaker, of werkt dit niet zo? Ook vraag ik me dan af hoe de hele aansluiting er dan uit gaat zien mocht ik een actieve of eventuele passieve sub gaan gebruiken.
Misschien voor andere simpele vragen, maar ik ben nog niet zo thuis in dit alles en krijg het antwoord nergens gevonden op internet!
Specs en achterkant van m'n speakers:
Power rms 200W
Peak power 800W
Magnet weight 60 oz
Woofer 15"
Impedance 4 Ohms
Frequency response 40Hz-18kHz
SPL @ 1W/1m 98dB +/-2dB
![](http://www.sonority.be/shop2/prestashop/img/p/35-167-thickbox.jpg)
Comment