Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subwoofer stopt ermee !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Subwoofer stopt ermee !

Mijn subwoofer stopt er voor de tweede keer plotseling mee !
    Ik heb eind december een Devine B115 besteld. Na nog geen een keer te gebruiken op een feest, hield de subwoofer ermee op. Geen oorzaak de muziek stond niet aan toen deed ik de muziek weer aan subwoofer werkt niet. Bax-Shop toen gebeld met hij is kapot. De subwoofer is toen netjes opgehaald en gerepareerd. Het duurde wel 1,5 maand voordat ik hem terug kreeg. Nu al een tijdje terug maar nu stopt de subwoofer er weer mee dus er klopt iets niet. Wat mij betreft mag bax-shop hem houden en dat ik me geld terug krijg. Maar ik heb dus de subwoofer opengemaakt alle draden gecheckt alles zat goed vast. Is er iets wat ik hier aan kan doen om dit op te lossen of zoiets ?

Mvg
    Joris

Ik twijfel of dat een handige actie van jou was, om die sub te openen. Hiermee kun je dus best wel eens je garantie kwijt zijn.

Comment

Weet je toevallig hoe hard je hem had staan toen je de muziek aanzette?

Comment

Heel zacht en dan gaan ik steeds ietsje harder maar had al heel snel door dat de sub niet werkte.

Comment

De subwoofer word overmorgen opgehaald en ik krijg me geld terug ! Beste service die ik ooit heb gehad.

Comment

Working...
          X