Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grotere top hats

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grotere top hats

Hoi mensen,

Ik heb 2 Devine Trono 15's, en de standaard innox statieven, maar dit bevalt me toch niet helemaal.
    De boxen wiebelen te erg, en ook is een van de twee plastic top hats al gebroken.
    Mijn vraag luidt: Is er een top hat (standaard 35mm, v.a. 15 tot 20cm diepte) van metaal beschikbaar?

Alvast bedankt,
    Thomas.

Ik heb zelf nooit geen risico genomen met luidsprekerstatieven. Hier enkel en alleen K&M statieven en daar heel gelukkig mee. Voor 5 tientjes per statief ben ik de komende jaren gerust....
    Ik denk ook niet dat er andere "tophats" te krijgen zijn, da's allemaal standaard. Normaal heb je met dat soort dingen ook geen problemen.

Comment

Ja, er zijn metalen 'tophats' verkrijgbaar, http://www.bax-shop.nl/inbouw-statie...oduct_price&d=, maar de vraag is of dit het oplost en of het niet aan het statief ligt.

Comment

Dit heb je helaas vaker bij speakers zonder aandraaiknop en in het budgetsegment. metalen flenzen lossen dit misschien op, maar is geen garantie.

Daarnaast hebben fabrikanten hier vaak eigen interpretaties van, vooral in het budgetsegment. 35mm, 36mm... kan wel eens verschillen en die 1mm speling kun je goed merken indien het een beetje tegenzit. ;)

Weinig aan te doen, of je moet er een ring-lock adapter van K&M tussen zetten. Maar dat schiet zijn doel misschien wat voorbij. ;)

Comment

Working...
        X