Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd bij het aanschaffen van een speakerset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gevraagd bij het aanschaffen van een speakerset

Beste mensen,

Na een aantal jaren een Nexo-set te hebben gehuurd ben ik op zoek naar een degelijke actieve of passieve speakerset met een goede prijs kwaliteit verhouding dat wellicht in de buurt van een NEXO-set komt.
    Mijn budget is 3000 euro, heeft er iemand tips? De set moet geschikt zijn voor bruiloften en partijen tot 250 personen.
    Ik hoor graag van jullie.

Mvg,

Bas

Een gebruikte Nexo set misschien?

Comment

Dat is eigenlijk ook het enigste waar ik aan kan denken. Nieuw zal je in ieder geval nog niet bijna gaan redden zal het al snel naar de x2 moeten met je budget.

Goed geluid is nu eenmaal duur. Beter geluid nog eens een stuk duurder.

Comment

Ik raad de DAP Club Mate III aan, hij zit 129€ over je budget heen. http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html

Comment

@ DJ Rick.

Ik weet niet of je ooit een nexo setje gehoord hebt of er mee gewerkt hebt, een nexo setje is namelijk nogal een aantal stukkies beter in geluid en kwaliteit dan de dab set die je aan geeft.

Niet dat het een slecht setje is voor het geld. Nee hoor werkt netjes en goed maar is nog niet bijna een nexo setje.

Comment

Die mogen inderdaad niet in hetzelfde rijtje staan, maarjah, er is dan ook een prijsverschilletje...

Comment

Working...
            X